Ahri - przedstawienie postaci, runy, przedmioty i umiejętności
Cześć, w tym artykule przybliżę wam Ahri - lisicę o dziewięciu ogonach.
Dowiecie się, jakie przedmioty, runy są na niej najbardziej efektywne oraz jak działają jej umiejętności.
Ahri to mag, sprawdzi się ona najlepiej na środkowej linii. Jest dostępna w sklepie za 4800 niebieskiej esencji lub za 880 riot points. Została wydana 14 grudnia, 2011 roku. Jest bohaterką dystansową, swoje umiejętności ładuje za pomocą many. Jej poziom trudności to 2, przy graniu nią musisz skupiać się na dobrym celowaniu swoich umiejętności.
Posiada 13 skinów:
- Ahri z Dynastii
- Ahri Północy
- Ahri Lisiego Ognia
- Ahri Gwiazda Popu
- Pretendentka Ahri
- Licealistka Ahri
- Arcade Ahri
- Czarodziejka Gwiazd Ahri
- Ahri z K/DA
- Ahri z K/DA (Prestiżowa Edycja)
- Ahri z Prastarej Kniei
- Ahri Duchowego Rozkwitu
- Ahri z K/DA: ALL OUT
UMIEJĘTNOŚCI
Q - Zwodnicza Kula Ahri wypuszcza kulę, którą następnie przyciąga z powrotem do siebie zadając 43 pkt. obrażeń magicznych w drodze do celu oraz 43 pkt. obrażeń magicznych w drodze powrotnej.
W - Ogniki Ahri wypuszcza 3 Ogniki, które szukają pobliskich wrogów i zadają 43 pkt. obrażeń magicznych, zmniejszonych do 13 pkt. obrażeń magicznych poza pierwszym trafieniem. Ahri zyskuje również 40% prędkości ruchu zanikającej w ciągu 1.5 sek. Ta umiejętność oprócz obicia przeciwnika, może nam także pomóc w ucieczce dzięki dodatkowej prędkości ruchu.
E - Urok Ahri posyła całusa, który urzeka pierwszego trafionego wroga na 1.4 sek. i zadaje 64 pkt. obrażeń magicznych. Umiejętności Ahri zadają tej ofierze 20% więcej obrażeń magicznych. To właśnie tą umiejętnością zaczynamy naszą kombinację. Trafiamy przeciwnika Urokiem, a następnie używam Q i W.
R - Widmowa Szarża (superumiejętność) Ahri zwinnie doskakuje, wystrzeliwując następującą liczbę pocisków esencji: 3 w stronę pobliskich wrogów (priorytetowo traktując bohaterów). Każdy pocisk zadaje 63 pkt. obrażeń magicznych. Tej umiejętności można dwukrotnie użyć ponownie w ciągu 10sek., zanim zacznie się ponownie odnawiać. Ta umiejętność umożliwia Ahri łatwą ucieczkę lub szybki doskok do celu.
Umiejętności ulepszamy najczęściej w następującej kolejności: Q -> W -> E
PRZEDMIOTY
Na samym początku gry kupujemy Pierścień Dorana. Następnie standardowo składamy Nawałnicę Luden, która zagwarantuje nam dodatkowe obrażenia eksplozywne, lub Wieczną Zmarzlinę, dzięki której spowolnimy przeciwników. Dalsze przedmioty kupujemy w zależności od tego, jak potoczy się rozgrywka. Kiedy nie giniemy i zdobywamy dużo asyst warto zakupić Wykradacz Dusz Mejai. Jeżeli chcemy zmniejszyć leczenie wroga idealny będzie Morellonomicon. Warto zawsze także zakupić Kapelusz Rabadona - bardzo wzmocni on nasze obrażenia magiczne. Pozostałe przedmioty odpowiednie dla Ahri to Klepsydra Zhonyi (przetrwanie obrażeń eksplozywnych), Kosmiczny Impuls (przyspieszenie umiejętności), Skupienie Horyzontalne (zwiększenie obrażeń). Buty to Obuwie Maga (przebicie odporności na magię).
RUNY
Jako runy kluczowe wybieramy Elektryzację, następnie smak krwi, kolekcję oczu i superłowcę. Zdobędziemy dodatkowe obrażenia adaptacyjne, leczenie i przyśpieszenie umiejętności.
Jako drugie drzewko:
- inspiracja (kosmiczna przenikliwość, dostawa ciastek), lub
- precyzja (triumf, ostateczny cios)
- czarnoksięstwo (opaska przepływu many, poparzenie)