Jak to działa
Przejdź do gry League of Legends
League of Legends
5.0 2 3006 0
06.07.2017

Draven - Mistrz wśród ADC

Draven to jedna z najbardziej narcystycznych postaci w League of Legends. Jest to zarazem także jeden z najlepszych ADC, cechujących się czystym dmg, który jest wstanie pozbyć się dużej liczby przeciwników naraz - zwłaszcza w late game. Jego typowa natura wojownika od razu daje o sobie znać. Bardzo szybko zyskuje przewagę nad swoim oponentem, zwłaszcza, gdy zdobędziemy pierwszego killa. Niestety gdy nie posiadamy dobrego supportu, ewentualnie brakuje nam cs - możemy być sporo za przeciwnikiem. Im gorzej nam idzie w early game, tym bardziej bezużyteczni będziemy w late game. Najważniejsza jest farma - za pomocą Q bardzo szybko i sprawnie zabijemy miniony. Od razu maxujemy Q, później W, na końcu E. Przy pomocy combo Q+E+W sprawnie przepędzimy wrogiego ADC pod wieżyczkę. Przy Dravenie należy grać agresywnie, dając o sobie znać oponentom w każdym aspekcie gry. Już samo Q+W wystarczy, aby na 2 lvlu spróbować zabić wroga. Najlepiej od razu wcisnąć W, gdyż przy każdym złapaniu topora z Q cooldown W się resetuje, co jest bardzo użyteczne gdy kogoś ścigamy. Q jest najbardziej efektowne gdy mamy dwa topory, zostaliśmy spowolnieni lub atakujemy wroga. Chwilowy stun z E+Q+W bardzo szybko zdobędą nam pierwszą krew. Ważne jest też to, że rzucając E możemy przerwać każdy atak przeciwnika, który potrzebuje chwili na naładowanie (np: stun Siona). R Dravena najlepiej jest atakować oponentów, którzy mają mało zdrowia i wiemy, że możemy ich zabić. Jego umiejętność uderza dwa razy i do nas wraca, więc możemy zaatakować wroga nawet parę razy używając E+R. Przez pasywkę Dravena liczy się każde zabójstwo, wieża lub nawet minion. Nawet jeżeli gramy agresywnie i zginiemy, a zabiliśmy kogoś, jest to dla nas zwycięstwo bo od razu wychodzimy na przód. Daje nam to ładunki Uwielbienia, które potem dają nam złoto. Ważna jest także farma - za pomocą Q bardzo szybko i sprawnie zabijemy miniony. Nie przejmujmy się, jeżeli topór spadnie - czasami łatwiej jest stracić go niż dać się zabić przeciwnikowi.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Draven to typowa postać, która dostaje duże bonusy od ataku i prędkości ataku. Naszymi głównymi itemami zawsze są Ostrze Nieskończoności, Nagolenniki Berserkera i Taniec Śmierci. Dzięki Ostrzu Nieskończoności dostajemy duży bonus do ataku, a także zwiększają się nasze obrażenia od krytów. Nagolenniki Berserkera dają nam prędkość ataku oraz poruszania się. Osobiście dla mnie najważniejszym itemem jest jednak Taniec Śmierci. 15% otrzymanych obrażeń magicznych oraz fizycznych zmieniają się w krwawienie, które trwa do 3 sekund. Drugą umiejętnością jest to, że zadanie obrażeń fizycznych uzdrawia cię o 15% zadanych obrażeń (5% w przypadku efektów obszarowych). Nie dosyć, że otrzymujemy o wiele mniej obrażeń (nawet do 85%, zależy ile mamy pancerza) to jeszcze uzdrawiają nas nasze ataki. Z takim combo będziemy nie do ruszenia, zwłaszcza w późniejszej fazie gry. Innymi itemami, które są najważniejsze w tym buildzie to Ognista Armata oraz Widmowy Tancerz. Jeżeli chcemy zwiększyć nasze kryty do stu procent to polecam kupić oba te itemy. W przypadku problemów z atakami AP oponentów polecam Rtęciowy Bułat, w innym wypadku kończymy build Śmiertelnym Przypomnieniem, który ignoruje aż do 45% pancerza i nakłada na przeciwnika głębokie rany na 5 sekund.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Dla Dravena są różne wersje run, zależnie od tego do czego głównie potrzebujemy bohatera. Standardowymi runami są:
Obrażenia Ataku 0.95 * 9
Pancerz 1 * 9
Odporność na Magię 1.34 * 9
Szybkość ataku 4.5% * 3
Oczywiście wystarczą tylko runy 2 kręgu. Innym wariantem jest ten, w którym potrzebujemy więcej sustainu (mój faworyt). Ten wariant pozwala nam od razu w early game mieć wystarczający AS, aby uporać się z przeciwnikiem.
Obrażenia Ataku 0.95 * 9
Pancerz 1 * 9
Odporność na Magię 1.34 * 9
Prędkość Ataku 4.5% * 2 + Kradzież Życia 1.5% * 1 – z specjalizacją Wampiryzmu.

Co do specjalizacji, najbardziej do spersonalizowania są dwie rzeczy: Wampiryzm kontra Naturalny Talent. Moim osobistym wyborem jest Wampiryzm, który już w early game pozwala na zabieranie zdrowia oponentom poprzez ataki, do tego Wampiryzm skaluje się z runami i Tańcem Śmierci. Naturalny Talent daje nam bonus w early ze względu na skalowanie AD, jednak to już osobista preferencja.
Drugą i ostatnią rzeczą jest Żądza Krwi Watażki kontra Ferwor Walki. To wszystko zależy od sytuacji. Jeżeli naszym przeciwnikiem jest ktoś trudny do pokonania (Jhin i jego stun, Sion/Nautilus support etc.) to najlepiej jest wybrać Żądzę Krwi Watażki. Daje to nam dodatkowy sustain, który świetnie współgra z runami oraz Wampiryzmem. Jeśli nie będziemy mieć problemów z botem to wybieramy Ferwor Walki, który znacznie doda punktów do ataku Dravena w early game. Runy oraz Wampiryzm nadrobi sustain, który straciliśmy na rzecz wybrania tego keystone.

Podsumowując: Draven jest jednym z najlepszych ADC w grze jak na ten patch (7.13), jednakże trzeba grać nim z głową. Podejmować decyzję, które wspomogą nas jak najwięcej, zwłaszcza w early game. Nie jest to postać dla wszystkich, jednak moim zdaniem warto ją wypróbować.
5.0 (głosów: 2)
Art napisany przez 01001101

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Bloodborne - "dar od bogów"

Recenzja PapecThe
2

Hearthstone Początek

Tutorial LeXXoR PL
3

Informacje o Farming Simulator 2019

Recenzja Typowypolak nr 1
4

League of Legends Xerath - uniwersalny build

Poradnik Gremlininio
5

MovieStarPlanet MSP Mój sposób na dużo Star Coins!

Poradnik HorseQ
6

Team Fortress 2 Ciekawostki cześć pierwsza

Recenzja King_Tomson_IV
7

MovieStarPlanet MSP Jak szybko zdobyć Star Coins i darmowy vip.

Poradnik xRozzy
8

Roblox Artykuł o grze zwanej Roblox. ps. POLECAM SERDECZNIE!

Recenzja S1K0R4
9

Roblox Roblox - Event Sports

Poradnik Fragorski
10

Zarabianie w fifie 18 (Działa w każdej fifie)

Poradnik Quba
Chat