Fleet Footwork - junglerzy.
Triumph - zapewnia nam dodatkowe złoto oraz leczenie po udziale w zabójstwie. Jest to bardzo przydatna runa, która nieraz uratuje nam życie.
Legend: Alacrity - runa, która zwiększa szybkość naszych ataków z każdym udziałem w zabójstwie. Pozwala na szybsze czyszczenie dżungli oraz współgra z umiejętnościami niektórych junglerów. Przykładem jest tutaj Sejuani, która może o wiele szybciej nabić swoją pasywę. Zastępstwem za tą runę może być Legend: Tenacity, która powinna być wybierana, gdy przeciwna drużyna posiada wiele umiejętności kontroli tłumu.
Ostatnia runa to oczywiście Coup de Grace, która jest najlepszą (zazwyczaj) opcją z trzech możliwych do wyboru run tego rzędu.
Druga ścieżka run zależy od naszych preferencji, ale jako, że naszą rolę jest szybkie przemieszczanie się po całej mapie w celu osiągnięcia korzyści takich jak zabicie przeciwnika, zdobycie wieży lub smoka/barona, runy takie jak Relentless Hunter oraz Zombie Ward. Pierwsza z nich zapewnia dodatkową prędkość ruchu poza walką, druga natomiast dodatkową wizję, które zdecydowanie przyda się nam jako dżunglerowi.
Fleet Footwork jest coraz częściej wybieraną runą na postacie, które potrzebują użycia dużej ilości podstawowych ataków oraz mobilności na ganku. Są nimi:
- Sejuani
- Nunu
- Kha Zix
- Graves
- Jax
Zaznaczam, że jest to tylko jedna z możliwych kombinacji, która dosyć dobrze sprawdza się w obecnej mecie. Przedstawione wady i zalety mają jedynie zmusić gracza do analizy meczu i podjęcia właściwej decyzji co do wyboru run, które mogą znacznie wpłynąć na wynik meczu. Warto wziąć pod uwagę fakt, że Riot Games często ma skłonność do zmiany przedmiotów/run, które są wykorzystywane niezgodnie z ich zamiarem. Przykładem jest tutaj Reliktowa Tarcza, która utrzymała się na strzelcach przez niecałe 2-3 tygodnie.