Jinx - uniwersalny build
Jinx jest strzelcem, który najlepiej radzi sobie na dolnej alejce. Jest ona jedną z postaci, które bardzo szybko niszczą wieże, a dodatkowo po ich zniszczeniu jest w stanie szybko uciec z miejsca zbrodni. W zgrabny sposób przechodzimy do opisu umiejętności zaczynając od umiejętności pasywnej, która zapewnia duży bonus do szybkości ruchu oraz szybkości ataku kiedy weźmiemy udział w zabiciu wrogiego bohatera, potężnego stwora w dżungli lub zniszczeniu budowli. Umiejętność Q pozwala nam na zmianę broni. Pierwsza broń (wybrana podstawowo) nazywa się Pif-Paf strzela szybciej i nie zużywa many. Natomiast po użyciu Jinx dobywa Rybeńki, która strzela na dłuższy dystans oraz zadaje obrażenia obszarowe, ale każdy strzał zużywa manę. Następna umiejętność W powoduje wystrzelenie wiązki, która trafia w pierwszy napotkany cel, zadając mu obrażenia, spowalniając i ujawniając go. Ostatnia umiejętność E powoduje rozłożenie granatów, które unieruchamiają bohaterów, którzy w nie wejdą i zadają im obrażenia przy wybuchu. Na samym końcu została jeszcze superumiejętność R, która powoduje wystrzelenie superrakiety, która zadaje większe obrażenia wraz z przebytą odległością. Dodatkowo wybucha ona po zetknięciu się z pierwszym bohaterem, zadaje obrażenia obszarowe oraz zadaje tym więcej obrażeń im mniej zdrowia posiadają pobliscy przeciwnicy.
Na końcu przedstawię w jakiej kolejności rozwijać umiejętności: Q,W,E,Q,Q,R,Q,W,Q,W,R,W,W,E,E,R,E,E.
przechodząc do wyboru run w pierwszej kolejności wybieramy żółte drzewko precyzji z runą kluczową "zabójcze tempo", ewentualnie "zdobywcą". Pierwsza linia to zdecydowanie wybór "rozwoju myśli". Następna to wybór pomiędzy "legenda: rodowód", a "legenda: żwawość". Z kolei w trzeciej linii wybieramy "ostateczny cios".
Wybór drugiego drzewka to wybór czerwonej dominacji ze "smakiem krwi" i "krwiożerczym łowcą". Inną opcją jest wzięcie fioletowego drzewka czarnoksięstwa z "opaską przepływy many", "płaszczem nimbu" albo "nadchodzącą burzą".
Na samym końcu wybieramy dodatkowe statystyki, a w nich najlepiej wybrać dodatkową prędkość ataku, dodatkową siłę adaptacyjną oraz dodatkowy pancerz lub dodatkową odporność na magię zależnie od przeciwników na linii.
Warto jeszcze wspomnieć o wybieranych runach, ponieważ ważne jest tutaj jak dużo chcemy dodatkowej kradzieży zdrowia. Osobiście uważam, że szczególnie w pierwszym drzewku precyzji lepiej wybrać dodatkową prędkość ataku. Dotyczy to głównie runy kluczowej.
Ostatnią ważną kwestią są przedmioty, które składamy podczas gry. Zacznę od butów, gdzie najlepszym wyborem są Nagolenniki Berserkera. Następnym przedmiotem jest Pogromca Krakenów, który jest najlepszym przedmiotem mitycznym na tej postaci. Kolejnymi przedmiotami, które warto rozważyć podczas gry Jinx są: Huragan Runaana, Ognista Armata, Anioł Stróż, Krwiopijca, Ostrze Nieskończoności, Pozdrowienia Lorda Dominika, Rtęciowy Bułat, Klinga Burzy i ewentualnie Śmiertelne Przypomnienie. Jak widać na Jinx jak i na innych postaciach walczących na dolnej alejce składane przedmioty są dość schematyczne, a o tym które przedmioty i w jakiej kolejności najlepiej składać decyduje przebieg rozgrywki oraz postacie znajdujące się w obu drużynach.
Jak zawsze zachęcam do gry i testowania postaci oraz do zostawienia oceny i komentarza pod artykułem oraz odwiedzenia mojego kanału YT dostępnego pod linkiem: https://www.youtube.com/channel/UCqcKybTDEUHZSljIlEbimeQ
Do zobaczenia w grze lub na streamie :)