Kalista-Włócznia Zemsty
Umiejętność pasywna Kalisty dzieli się na 2 części. Jedna z nich to połączenie się na początku meczu z wybranym sojusznikiem. Dzięki temu Duchowa Więź (bierny komponent umiejętności Strażnik) zostanie aktywowana, a Kalista będzie mogła użyć Zewu Przeznaczenia, gdy go odblokuje. Drugą częścią jej umiejętności biernej jest Wojenna Gracja. Po każdym użyciu auto ataku lub Q Kalista może przemieścić sie na małą odległość. Jest to bardzo przydatna umiejętność czyniąca Ją bardzo mobilną i wręcz nieuchwytna jeżeli dany gracz opanuje ją w pełni
Umiejętność W Kalisty również ma 2 części. Umiejetnoscia bierna jest Duchowa Wiez. Jezeli Kalista i połączny z nia sojusznik zaatakują ten sam cel w krotkim odstepie czasu to zadadzą dodatkowe procentowe obrażenia magiczne. Umiejętnością aktywną jest Strażnik. Kalista możne wysłać "duszka" który leci we wskazanym kierunku i daje wizje tam gdzie leci. Po wykonaniu 3 okrążen znika. Jeżeli Strażnik wykryje przeciwnego bohatera zaczyna za nim przez chwile podąrzac i sygnalizuje o tym Kaliscie specjalnym sygnałem dzwiekowym.
Umiejętnością specjalną Kalisty czyli R jest Zew Przeznaczenia. Kalista przyciąga do siebie sojusznika z którym sie połączyła na poczatku gry na 4 sekundy. W tym czasie jest on niemożliwy do namierzenia i może polecieć w dowolna stronę podbijając pierwszego trafionego wrogiego bohatera i odlatując od niego na zasięg swojego auto ataku. Ta umiejętność czyni z Niej prawdziwego potwora w walkach drużynowych. Daje jej duzo swobody podczas podrzucenia wrogów dzięki czemu możne nakładać ładunki Rozdarcia i niszczyć wrogów.