04.08.2017
Kayn czy rzeczywiście taki słaby jak mawiają?
Witam
Nowym championem jaki wyszedł jest Kayn jest to champion, który wzbudził lekki zawód wśród graczy, ponieważ jego obrażenia nie są zbyt zadowalające ale czy rzeczywiście ta postać jest taka słaba jak powiadają? Nie do końca ma fajną mechanikę wyboru w późniejszej fazie gry formy do tego przenikanie przez ściany i superumiejętność, która pozwala na teleportacje razem z naszym przeciwnikiem tak więc gdy shen odpala r lub ktoś używa teleportu możemy polecieć razem z nim. Obecnie Kayn najlepiej sprawuję się jako jungler, ponieważ przenikanie przez ściany fajnie ułatwia ganki gdy przeciwnik ma powardowane krzaki na innych liniach jest średni chodź jeśli się go dobrze wyćwiczy to nie powinien być aż taki zły jak mawiają. Ja osobiście preferuje jungle i przy niej zostaje co do form bierzemy zależnie od przeciwnego teamu.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Co do buildu buty składamy tabi lub mercury zależnie od tego co w przeciwnym teamie jest, postacie zadające obrażenia magiczne lub fizyczne. Smite na jungle ja polecam czerwony, ponieważ zmniejsza obrażenia celu tak więc będziemy silni grając 1vs1 co jest przydatne w solokolejce. Co do smite tylko i wyłącznie pod obrażenia czyli Warrior. Dalej składamy The Black Cleavera jeśli przeciwnicy mają tanków ale i tak się przydaje bo daję obrażenia i zdrowie. Hexdrinker daję obrażenia ale składamy go tylko gdy przeciwnicy mają bohaterów z obrażeniami magicznymi. Duskblade of Draktharr obecnie jest bardzo mocnym przedmiotem dającym naprawdę fajne obrażenia do tego spowolnienie tak więc jest naprawdę ok na Kaynie. Youmumu to średnia opcja dla kayna ale od biedy jak nie mamy pomysłu co złożyć to czemu nie.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Granie Kaynem pomimo wybrania formy nie jest jakieś mega skomplikowane. Złego kayna czyli czerwonego gramy na postacie melle oraz tanki, ponieważ biję procentówki do tego ma podrzut więc trzeba ocenić ile takowych postaci jest. Natomiast ten dobry ten niebieski jest na postacie zasięgowe czyli adc i tu trzeba ocenić czy enemy carry jest na tyle dobry, że musimy zrezygnować z czerwonego aby wziąć niebieskiego i mieć łatwiejszy dostęp do niego. Kombo jest dość proste warto pamiętać o tym, że q zadaję obrażenia w trakcie lotu. W trzeba wycelować więc może to sprawiać niektórym problem. Jeśli chodzi o e przenikamy przez ściany i warto pamiętać, że gdy mamy agro czas trwania tej umiejętności jest skrócony warto to wiedzieć, żeby nie zaliczyć wpadki. Jego r pozwala na zadanie obrażeń w tym samym czasie nie można nas zaatakować tylko te obrażenia nie są zbyt duże warto o tym pamiętać.