Jak to działa
Przejdź do gry League of Legends
League of Legends
5.0 6 2391 0
27.07.2017

LOL REKONSTRUKCJA RUN 2017

Riot już jakiś czas temu zapowiedziało, że w tym przed sezonie połączą runy i specjalizacje w jeden system, co nie obeszło się bez oburzenia graczy, którzy poświęcili setki godzin na zebranie wszystkich run i wybrali je, a nie np championy. Lecz nasz kochany Rajot obiecał, że jakoś zrekompensuje nam majątek wydany na runy, lecz póki co nie wiadomo jaka nagroda nas czeka. Miejmy nadzieję, że tym razem nie będzie to zwykła ikonka...

Połączenie obu tych systemów Riot tłumaczy tym, że są one zbyt skomplikowane i trudne do wyważenia, oraz nie dają nam swobody dostosowania ich do własnego stylu gry. W aktualnym systemie istnieje ponad 60 różnych opcji, ale nie mają one wielkiego wpływu na to, jak będziecie grali danym championem. Większość z tych opcji jest wręcz wymagana, by wyposażyć bohatera w niezbędne statystyki. Przez co staje się to nudnym obowiązkiem, a nie swobodnym wyborem. Po za tym rozdzielenie wszystkich run i specjalizacji na tak wiele elementów sprawia, że żaden z naszych wyborów nie jest na tyle ważny, by na prawdę miał wpływ na grę.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Nowy system będzie polegał na mniejszej ilości wyborów, ale będą one miały większe znaczenie, natomiast ,,wymagane statystyki" schodzą na 2 plan. Wchodząc do każdej gry będziemy wyposażeni w 6 run. Dzielą się one na: runę kluczową (główną), runę większą i mniejszą.

Runa kluczowa

Będziemy mogli wyposażyć się tylko w jedną runę kluczową, jest ona najsilniejszą z pozostałych. Będzie widoczna na ekranie wczytywania obok zaklęć i na tabeli wyników jak dotychczas główna specjalizacja. Runa kluczowa będzie miała największy wpływ na wasz styl gry, dzięki jej potężnym efektom które dadzą nowe możliwości. Przykładowe z nich:

BERSERKER

3 sekundy po zadaniu obrażeń otrzymujemy 60% atack speed na 3 sek. Można wydłużyć ten efekt do 10 sek poprzez atakowanie wrogów.
*Berserker umożliwia przekroczenie maksymalnego limitu atack speed (max 2.50).

PERXIE

Podstawowe ataki i umiejętności wysyłają Perxie do celu.
-Perxie osłania sojuszników tarczą o wartości x pkt.
-Perxie zadaje x pkt obrażeń wrogom.

Runy większe

Mają mniej mocy niż runy kluczowe i posiadają zupełnie inne efekty. Będą one miały dźwiękową i wizualną oprawę w grze przez co łatwiej zauważyć ich użycie.

PRZELECZENIE

Nadwyżka leczenia zmienia się w tarczę, która powoli zanika o maksymalnej wartości 10% twojego całkowitego życia.

ZOMBI TOTEM

Po zniszczeniu wrogiego totemu, na jego miejscu pojawia się sojuszniczy totem. Trwa 180 sek. i jest widoczny, nie nalicza się do limitu totemów.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Runy mniejsze

Mają one mniej znaczące efekty i zastępują tzw. ,,wymagane statystyki".

PRZEŁADOWANIE

Otrzymujesz 1% CDR co poziom. Maksymalnie 10% CDR na 10 lvlu. Nadwyżka CDR jest zamieniana na AD lub AP.

ZŁODZIEJ ESENCJI

Otrzymujesz 1 pkt zdrowia na stałe, gdy wrogi stwór zginie blisko ciebie.

Przedstawiłem wam tylko niektóre z run, prace nad nimi nadal trwają i mogą się one jeszcze zmienić także cierpliwości :)

RÓŻNE ŚCIEŻKI WYBORU I GNIAZDA

Tworząc nową stronę z runami, będziemy musieli podjąć decyzje którą z pięciu ścieżek opcji zamierzamy podążać. Ścieżki nazywają się: Dominacja, Inspiracja, Precyzja, Czarnoksięstwo i Determinacja. Po wybraniu jednej z nich otrzymamy gniazda na specjalne runy danej ścieżki i będziemy mogli uzupełnić nimi naszą Główną Ścieżkę, a istnieje także poboczna. Zanim zaczniemy tworzyć Poboczną Ścieżkę należy znów wybrać jedną z 5 głównych ścieżek. Tym razem otrzymamy 2 gniazda na runy, które należy dobrać do własnego stylu gry. Przykłady:

KAMIENNA SKÓRA
5 pkt pancerza +2 pkt za każdego pobliskiego wroga.

UMOCNIONY UMYSŁ
5 pkt magic resist +2 pkt za każdego pobliskiego wroga.

DYSCYPLINA
Po 10 min. otrzymujesz 10 armor i magic resist + 2 pkt do obu statystyk za każdego pobliskiego wroga.

TRZECIA DROGA
+100 HP na stałe, zadajesz 10% mniej dmg bohaterom do 10 min.

ZADŁUŻENIE
Możesz zadłużyć się kupując itemy, wysokość długu zwiększa się wraz z czasem. Limit długu 150 gold + 5 na minutę. Koszt ,,pożyczki" to 50 gold za item.

Tak jak mówiłem, to tylko przykłady, prace wciąż trwają i wszystko może ulec zmianom. Więcej informacji od Riot już niebawem.

Dzięki za uwagę, nie zapomnij ocenić artykułu. :]
5.0 (głosów: 6)
Art napisany przez TurboBagiety

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Overwatch - recenzja

Recenzja Porarzo
2

Forza Horizon 3 - recenzja

Recenzja kabev1
3

CSGO Prime (B2P) MAC-10 VS MP9 - ale który jest lepszy?

Poradnik JestemKacper
4

Roblox Recenzja Gry Roblox - Moja Opinia

Recenzja ktos1 napewno
5

Aion Aion - - - Recenzja #15

Recenzja ezuak
6

Life is a Game-Ciekawa Symulacja Życia

Recenzja Pawełki.PL
7

Roblox Roblox - Wirtualny Świat, Rzeczywiste Możliwości

Recenzja uwubakagril
8

Eternal Fury Recenzja o grze "Eternal Fury"

Recenzja Queen345
9

Asphalt 9: Legends Asfaltowa jazda na najwyższych obrotach! Recenzja gry Asphalt 9: Legends

Recenzja ZyrafZon
10

SAO's Legend Czym tak naprawdę jest SAO's Legend?

Recenzja MrOrochimaru
Chat