LOL REKONSTRUKCJA RUN 2017
Połączenie obu tych systemów Riot tłumaczy tym, że są one zbyt skomplikowane i trudne do wyważenia, oraz nie dają nam swobody dostosowania ich do własnego stylu gry. W aktualnym systemie istnieje ponad 60 różnych opcji, ale nie mają one wielkiego wpływu na to, jak będziecie grali danym championem. Większość z tych opcji jest wręcz wymagana, by wyposażyć bohatera w niezbędne statystyki. Przez co staje się to nudnym obowiązkiem, a nie swobodnym wyborem. Po za tym rozdzielenie wszystkich run i specjalizacji na tak wiele elementów sprawia, że żaden z naszych wyborów nie jest na tyle ważny, by na prawdę miał wpływ na grę.
Runa kluczowa
Będziemy mogli wyposażyć się tylko w jedną runę kluczową, jest ona najsilniejszą z pozostałych. Będzie widoczna na ekranie wczytywania obok zaklęć i na tabeli wyników jak dotychczas główna specjalizacja. Runa kluczowa będzie miała największy wpływ na wasz styl gry, dzięki jej potężnym efektom które dadzą nowe możliwości. Przykładowe z nich:
BERSERKER
3 sekundy po zadaniu obrażeń otrzymujemy 60% atack speed na 3 sek. Można wydłużyć ten efekt do 10 sek poprzez atakowanie wrogów.
*Berserker umożliwia przekroczenie maksymalnego limitu atack speed (max 2.50).
PERXIE
Podstawowe ataki i umiejętności wysyłają Perxie do celu.
-Perxie osłania sojuszników tarczą o wartości x pkt.
-Perxie zadaje x pkt obrażeń wrogom.
Runy większe
Mają mniej mocy niż runy kluczowe i posiadają zupełnie inne efekty. Będą one miały dźwiękową i wizualną oprawę w grze przez co łatwiej zauważyć ich użycie.
PRZELECZENIE
Nadwyżka leczenia zmienia się w tarczę, która powoli zanika o maksymalnej wartości 10% twojego całkowitego życia.
ZOMBI TOTEM
Po zniszczeniu wrogiego totemu, na jego miejscu pojawia się sojuszniczy totem. Trwa 180 sek. i jest widoczny, nie nalicza się do limitu totemów.
Mają one mniej znaczące efekty i zastępują tzw. ,,wymagane statystyki".
PRZEŁADOWANIE
Otrzymujesz 1% CDR co poziom. Maksymalnie 10% CDR na 10 lvlu. Nadwyżka CDR jest zamieniana na AD lub AP.
ZŁODZIEJ ESENCJI
Otrzymujesz 1 pkt zdrowia na stałe, gdy wrogi stwór zginie blisko ciebie.
Przedstawiłem wam tylko niektóre z run, prace nad nimi nadal trwają i mogą się one jeszcze zmienić także cierpliwości :)
RÓŻNE ŚCIEŻKI WYBORU I GNIAZDA
Tworząc nową stronę z runami, będziemy musieli podjąć decyzje którą z pięciu ścieżek opcji zamierzamy podążać. Ścieżki nazywają się: Dominacja, Inspiracja, Precyzja, Czarnoksięstwo i Determinacja. Po wybraniu jednej z nich otrzymamy gniazda na specjalne runy danej ścieżki i będziemy mogli uzupełnić nimi naszą Główną Ścieżkę, a istnieje także poboczna. Zanim zaczniemy tworzyć Poboczną Ścieżkę należy znów wybrać jedną z 5 głównych ścieżek. Tym razem otrzymamy 2 gniazda na runy, które należy dobrać do własnego stylu gry. Przykłady:
KAMIENNA SKÓRA
5 pkt pancerza +2 pkt za każdego pobliskiego wroga.
UMOCNIONY UMYSŁ
5 pkt magic resist +2 pkt za każdego pobliskiego wroga.
DYSCYPLINA
Po 10 min. otrzymujesz 10 armor i magic resist + 2 pkt do obu statystyk za każdego pobliskiego wroga.
TRZECIA DROGA
+100 HP na stałe, zadajesz 10% mniej dmg bohaterom do 10 min.
ZADŁUŻENIE
Możesz zadłużyć się kupując itemy, wysokość długu zwiększa się wraz z czasem. Limit długu 150 gold + 5 na minutę. Koszt ,,pożyczki" to 50 gold za item.
Tak jak mówiłem, to tylko przykłady, prace wciąż trwają i wszystko może ulec zmianom. Więcej informacji od Riot już niebawem.
Dzięki za uwagę, nie zapomnij ocenić artykułu. :]