Jak to działa
Przejdź do gry League of Legends
League of Legends
5.0 7 5384 0
27.04.2018

Najlepsza postać w lolu?

Nauka gry w League of Legends może być co najmniej podatkowym doświadczeniem, ale załóżmy, że już trochę o tym wiesz. Może znasz wszystkie systemy w grze, ponieważ czytasz przewodnik dla początkujących, a może masz znajomego, który odkłada słuchawkę, dopóki wszystkie szczegóły nie zostaną wszczepione w twój mózg. (Byłem tym przyjacielem dla kilku osób, a jeśli dalej grasz, będziesz też.) Ale teraz, kiedy faktycznie siadasz do gry, zaczynasz pytać: "Gdzie do cholery mam zacząć?" Cóż, to to świetne pytanie, o które wiele osób pyta.

Liga podzielona jest na pięć różnych ról: górę, dżunglę, środek, ruch AD i wsparcie. W grze jest także 137 różnych bohaterów. Niektóre z nich można grać w wiele ról, inne są ledwo grane w jednym.
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
IDENTYFIKACJA Z MISTRZEM
Kiedy zaczynasz, możesz stwierdzić, że naprawdę identyfikujesz się z mistrzem i myślisz, że są naprawdę fajni. Na przykład polygon Phil Kollar (również jeden z założycieli tej witryny) naprawdę kocha Galio, gargulca ... z jakiegoś powodu. Kiedy Phil gra w League , Phil lubi grać na Galio. Nie kwestionujemy tego, kiwamy głową i pozwalamy mu robić dziwne rzeczy z gargulca. Jeśli masz Galio w swoim życiu, fantastyczne! Kochaj tego mistrza i graj, dopóki nie poczujesz się na tyle komfortowo, by rozgałęzić się. Możesz sprawdzić je na stronie Champion.gg, aby zobaczyć, gdzie ludzie grają najwięcej i co budują, lub po prostu zagrać je gdziekolwiek i jakkolwiek chcesz i wyciszyć nienawidzących.

Ale nie każdy ma Galio. Czasami zaczynasz w 100% świeżo. W takim przypadku chcesz spróbować odebrać rolę i trzymać się jej, dopóki nie poczujesz się komfortowo. Niektóre role są trudniejsze do nauczenia niż inne, więc zacznijmy od łatwości i ruszajmy w górę.

ROLE POCZĄTKOWE
Prawdopodobnie mógłbyś zapytać dwóch różnych ludzi i powiedzieliby ci dwie różne role do odegrania podczas pierwszej nauki. Moim zdaniem, chcesz zacząć od dżungli lub góry. Czemu? Cóż, obie te role mogą być dość izolowane, jeśli zajdzie taka potrzeba. Top pozwala ci robić słabo, nie wpływając zbytnio na zespół, a dżungla pozwala grać we własnym tempie.

Najwięksi gracze zwykle znajdują się w czołówce od dłuższego czasu w grach. Może być samotny, ale może też być spokojny. Pozwól sobie tutaj, aby dowiedzieć się, jak poruszać się przed przeciwnikiem, a także uprawiać ziemię. Na górnym torze może się zdarzyć, że wpadniesz na kogoś, kto po prostu chce prowadzić

Jeśli uczysz się na górze, polecam sprawdzić Garen , Maokai i Nautilus . Garen jest rycerzem z wielkim mieczem, który dużo kręci się w kółko. Jest bardzo łatwy w hodowli, trudny do zabicia i ma fantastyczny sustain na linii, pozwalając ci spędzać więcej czasu na nauce na farmie, a mniej na chodzeniu z powrotem. Maokai jest po prostu skałą ... err ... drzewem pod względem czystej obrony. Nie może być najbardziej efektownym mistrzem w grze, ale jest przydatny dla swojego zespołu w każdej grze. Nautilus jest wielkim potworem ze skafandrem (?) Z kotwicą. Ma zdolność przyciągania ludzi, tarczę, szalenie łatwą w użyciu ostateczną umiejętność blokowania praktycznie każdego.

Wszyscy mistrzowie powyżej są czołgami i jest ku temu powód. Trudno zepsuć czołgi. Jeśli jesteś nowy na szczycie, trzymaj się z dala od takich mistrzów, jak Riven (tak, jakby Riven Mains potrzebował wzmocnienia ego,) Jayce i Kled . Ci mistrzowie są albo trudni do grania, albo bardzo skomplikowani, albo wręcz dziwaczni. Jeśli naprawdę nie lubisz ich wyglądu, spróbuję nadrobić to, zamiast od razu zacząć nurkować.

Junglers mogą albo wpłynąć na grę w ogromnym stopniu, albo bezpiecznie zagrać w dżungli. To jest świetna rola dla nowych graczy. Na początku może być ciężko się nauczyć, a zostaniesz stracony w wielu obozach w dżungli, ale w końcu będziesz czerpać korzyści z rozpoczynania podróży w dżungli. Może nauczyć cię ukształtowania terenu i zaoferować Ci naprawdę dobrą okazję do rozgałęzienia się, kiedy tylko masz na to ochotę. Jeśli czujesz się odważny, możesz zająć się swoimi lanerami lub jeśli czujesz się nieśmiały, możesz ukryć się w dżungli, zdobyć złoto i wyjść, kiedy będziesz gotowy. Niezależnie od tego, podczas gry w dżungli zawsze jest coś do zrobienia, więc jest to idealne rozwiązanie dla osób, które łatwo się rozpraszają.

Ważne jest, aby wspomnieć, że Smite, pierwotne zaklęcie przywoływacza używane podczas dunglingu, nie może zostać użyte, dopóki poziom twojego konta nie przekroczy 10 punktów. Rozważ grę, dopóki jej nie odblokujesz.farmę i być cierpliwym, szczególnie na niższych poziomach gry. Najlepsi gracze mają także do

Podczas nauki junglerów polecam takich mistrzów jak Rek'Sai , Olaf i Warwick . Rek'Sai jest tą dziwną królową potworów, która kryje się pod ziemią i gryzie rzeczy. Może być naprawdę fajna dla nowych graczy, ponieważ ma naprawdę świetny sustain w dżungli i niesamowitą prędkość. Jej ganki są również bardzo proste i łatwe do wykonania. Warwick jest podobny, ma naprawdę fajne życie kradnąc w dżungli i może być świetny do łatwego zabijania na początku gry. Jego prędkość jest dobra, a prawie nigdy nie grozi mu egzekucja. Z drugiej strony Olaf jest tani i może szybko przejść przez dżunglę. Jest bardzo prosty i faktycznie oczyszcza obozy szybciej, niższy jest jego stan zdrowia. Idealny dla nowych graczy próbujących się uczyć.

Kiedy pierwszy raz uczyłem się dżungli, ktoś polecił mi wypróbować Lee Sin . Ta osoba jest teraz w Diamencie II, ale to nie znaczy, że mówienie graczowi z poziomu podrzędnego, aby wypróbować Lee Sin, nie było najgorszą radą, jaką kiedykolwiek otrzymałem jako gracz League. W dżungli jest wielu mistrzów, których nowi gracze powinni zignorować, a Lee Sin jest jednym z nich. Są inni, jak Rengar i Kindred , którzy również nie powinni być grani , dopóki gracz nie poczuje się naprawdę dobrze w tej roli. Nie mogę wyrazić wystarczająco, dopóki nie jesteś bardzo zadowolony z League, nie graj Lee Sin. Nie rób tego. Proszę.

Jest również dobrze znany fakt, że tylko źli ludzie grają w Shaco , więc nie rób tego.dyspozycji najłatwiejszych bohaterów mechanicznie mówiących. To pozwala na szerokie eksperymentowanie we wszystkich dziedzinach na liście najlepszych pasów. Jeśli zanurkujesz zbyt głęboko, z pewnością znajdziesz najtrudniejszych bohaterów w grze, ale jeśli dopiero się czegoś nauczysz, jest mnóstwo mistrzów do wypróbowania.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
NIE BĄDŹ PALANTEM, NAUCZ SIĘ GRAĆ
Nie jestem pewien, czy zalecałbym rozpoczęcie od wsparcia, ale nadal jestem przekonany, że każdy, kto gra w League, potrzebuje przynajmniej trochę wsparcia. Czemu? Ponieważ wszyscy będziemy musieli to zagrać w pewnym momencie. Wszyscy otrzymują automatycznie wypełnione wsparcie. Nie bądź palantem, który bierze udział w solowej kolejce i mówi: "Nie mogę poprzeć, nigdy tego nie robiłem". Nie bądź śmieciem. Świat jest mrocznym miejscem, a ludzie najczęściej szukają numeru 1 (przepraszam, jeśli musiałeś się tego nauczyć w artykule o League of Legends ). Ludzie, którzy są głównym wsparciem, to święci świata w Lidze , i wszyscy powinniśmy postawić się przynajmniej raz. Podziękuj swoim graczom za wsparcie, bądź dla nich miła, mogą tylko uratować ci życie.

Wsparcie wpływa bezpośrednio na rolę AD Carry, dlatego nie polecam jej rozpoczynania. Zamiast tego uważam, że powinieneś nauczyć się go na drugim miejscu, gdy poczujesz się naprawdę dobrze w swojej głównej roli. Jeśli dopiero zaczynasz wspierać, sprawdź mistrzów takich jak Braum , Sona i Soraka . Braum jest czołgistą z dużą tarczą, która może zrobić świetną robotę chroniąc jego AD Carry. Z drugiej strony, Soraka i Sona są dość łatwe do zabicia, ale mogą uleczyć swoich sprzymierzeńców. Wszyscy ci mistrzowie są bardzo skoncentrowani na obronie, która jest świetnym miejscem do rozpoczęcia.

Uniknąłbym takich mistrzów jak Bard , Tahm Kench , Blitzcrank i Thresh . Bard i Tahm są mistrzami defensywnymi, ale mają potencjał, by sprowadzić AD. Podczas nauki bardziej prawdopodobne jest zranienie niż pomoc. Blitzcrank i Thresh są mistrzami wysokich umiejętności, którzy polegają na strzałach umiejętności, aby wykonać zadanie. Są to głównie obraźliwe podpory i wymagają bardzo aktywnego stylu gry. Zapisz je, gdy będziesz bardziej komfortowo grał i bota.

Obsługuje nauczanie cennych lekcji, takich jak strażnictwo, roaming i bezpieczna gra. Dają również unikalną perspektywę gry. Otrzymasz szansę oceny zagrożeń w obu drużynach i zmuszony do ochrony własnych podczas eksponowania wrogów. Nawet jeśli nigdy nie będziesz wspierał, ważne jest, aby wszyscy grali przez chwilę, aby zrozumieć, co ma do zaoferowania.

ROLE PRZENOSZENIA
Chociaż zarówno środkowy, jak i AD Carry mogą zostać absolutnie zajęte jako twoja wyjściowa rola, oczywiście myślę, że są lepsze opcje. Obie role wymagają dużej wagi w grze - w końcu są to role niesione z jakiegoś powodu. Jako główny sprzedawca szkód dla danego zespołu, zawsze jesteś celem, a ty ciągle znajdujesz się w sytuacji wysokiego ciśnienia. Jasne, dobre gry mogą być bardziej satysfakcjonujące i szybko zakończyć grę, ale błędy popełniane na rzecz środkowego lanera lub AD Carry mogą być również bardzo kosztowne dla ich zespołu.

Środkowy pas przynosi graczom uczącym wyjątkowe wyzwania. Jest to najkrótsza ścieżka w grze, co oznacza, że ​​prawie zawsze znajdujesz się w zasięgu przeciwnika. Może to utrudnić uczenie się na farmie, zwłaszcza jeśli próbujesz uczyć się na middlerze w zwarciu. Większe znaczenie ma również zarządzanie zasobami na środkowym pasie: w jaki sposób oszczędzasz swoją energię lub energię, aby być użytecznym, gdy dzieje się gank / roam? Ganks może szybko dostać się od wrogiego dżunglera, a wędrowanie z góry lub z bota jest dość prawdopodobne. Średni często może czuć się jak najbardziej ruchliwa dróżka, na dobre i na złe. Co więcej, większość bohaterów na środkowym torze jest bardzo łatwa do zabicia, co oznacza, że ​​musisz mieć zrozumienie czempionów przeciwnika i ich ograniczeń, a także własnych.

Wskakując na środkowy pas, chcesz spróbować wybrać mistrza lub dwóch, który jest wybaczający. Rozumiem przez to, że szukam kogoś, kto może uzyskać mnóstwo zniszczeń w niemalże żadnym momencie, więc nawet jeśli umrzesz, to prawdopodobnie Pentakilled gdzieś po drodze. Jako takie, pierwszą rekomendacją dla nowych ludzi jest Annie . Annie zadaje bardzo duże obrażenia i ma dość łatwy do zrozumienia zestaw. Rzuć ogień (lub niedźwiedź) na ludzi kilka razy, aby następnym razem rzucić ogień (lub niedźwiedź) ogłusza. Kolejny świetny wybór to Ziggs . Ten dziwny mały pakiet radości jest jednym z najłatwiejszych do zdobycia na mistrzach w grze. Jego czary są tanie, jego fale są niesamowite, jest puszysty i lubi bomby. Czego nie kochać?

Środkowa linia z pewnością ma sympatycznych, prostych mistrzów, takich jak dwa wyżej wymienione, ale ma też największą liczbę championów, które można ocenić 10/10 na skali trudności. Na przykład nowi gracze powinni unikać cesarza piachu, Azira , ponieważ jest on jednym z najtrudniejszych mistrzów w grze. Podobnie należy unikać takich mistrzów jak Syndra , Zed i LeBlanc, dopóki gracz nie poczuje się wyjątkowo pewny siebie. Wszyscy czterej mistrzowie są dość ciężcy mechanicznie i dużo uwagi poświęcają.

AD Carry jest podobny do połowy na wiele sposobów. Rola jest bardzo zajęta, ale rozpoczyna grę dość słabo. W związku z tym masz kumpla z tobą w formie wsparcia. To może być wspaniałe i może być ... nie tak wspaniałe. Nieporozumienia z twoim wsparciem mogą doprowadzić do katastrofy, a pozostawanie w tyle jako AD Carry może być niesamowicie niebezpieczne dla nowych graczy. Istnieje również duże prawdopodobieństwo, że cała drużyna wroga może po prostu zdecydować się na chwilę spędzić na swoim pasie. Nie inaczej niż w połowie, większość mistrzów AD Carry jest squishy i wymaga wiedzy mistrza wroga, o którym mówiliśmy wcześniej. Ale dzięki AD Carry musisz także poznać ograniczenia twojego wsparcia, a także dowiedzieć się, z jakim graczem grasz.

Akt grania w bohaterów AD Carry może być również podatny. Rola jest bardzo zależna od złota, co oznacza, że ​​musisz dobrze gospodarować, aby zadawać obrażenia w dowolnym momencie gry. Podczas gdy większość mistrzów AD Carry wymaga przyzwoitego mechanicznego zrozumienia gry, niektóre z nich mają łatwe do zrozumienia umiejętności. Mając to na uwadze, polecam nowym graczom wypróbowanie Caitlyn , Sivir i Miss Fortune . Wszyscy ci mistrzowie mają co innego, co ułatwia ich zrozumienie. Sivir może bez trudu prowadzić farmę z umiejętnościami Boomerang Blade i Ricochet, Miss Fortune ma prawdziwy "punkt-i-strzelaj", a Caitlyn ma najdłuższy zasięg autoataku w grze.

Większość mistrzów AD Carry wymaga podobnej mechaniki, jednak istnieje kilka wyjątkowych mistrzów, którzy mają do nich bardzo specyficzną mechanikę. Te noże mają duży potencjał, a w rękach właściwego gracza mogą być katastrofalne. Mówiąc to, podobnie jak mistrzowie tacy jak Lee Sin, prawie nigdy nie powinni być grani przez gracza uczącego się. Uniknąłbym takich mistrzów jak Draven , Vayne i Kalista . Pewnego dnia, w drodze, możesz stać się głównym Dravenem i to jest dla ciebie niesamowite. Ale kiedy się uczysz, zrób sobie przysługę i nie komplikuj już i tak już trudnej roli.

WNIOSEK
Pod koniec dnia League zawsze będzie różna dla różnych ludzi. Jest to podwójnie prawdziwe, jeśli chodzi o uczenie się. Może chcesz najpierw przejść na bagaż podręczny, ponieważ chcesz uczyć się w prawdziwym środowisku "próbnym po ogniu". To jest dla ciebie niesamowite. Jeśli znasz to na swój temat, za wszelką cenę, idź za tym. Najlepszą częścią League of Legends jest różnorodność. Bez względu na to, kim jesteś i co kochasz, będziesz w stanie znaleźć mistrza i rolę, która pasuje do ciebie jak ulał.

Najlepsza postać w lolu? Nie można konkretnie powiedzieć, która to ale Polecam :

Top
-Garen
-Maokai
-Jax
Dżungla
-Rek'Sai
-Olaf
-Warwick
Wsparcie
-Braum
-Sona
-Soraka
Środek
-Annie
-Ziggs
AD Carry
-Caitlyn
-Sivir
-Panna Fortune
5.0 (głosów: 7)
Art napisany przez Cesere

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Twoje decyzje, twoje wybory- Recenzja gry The Walking Dead

Recenzja JanuszB
2

League of Legends Malzahar - uniwersalny build

Poradnik Gremlininio
3

Margonem Margonem to gra dla każdego.

Recenzja Koniczek
4

Margonem Prawie 3000 dni w Margonem, czyli co zmieniło się w Margonem oczami starego gracza

Recenzja Deya
5

Warface Warface, czyli Pay To Win! cz.1

Recenzja BananekEw
6

RETRO: Castlevania II: Simon's Quest (1988)

Recenzja LiquidSnake
7

Shakes & Fidget SF GAME - PODSTAWY, PORADY JAK ZACZĄĆ

Poradnik kondziu1212
8

Left in the Dark: No One on Board gra z dreszczykiem!

Recenzja _SkyLone
9

CSGO Prime (B2P) Zwiększenie FPS-ów w CSGO!

Poradnik OSKKKKAAAARRRRR
10

CSGO Prime (B2P) Czy Counter Strike Global Offensive upada ?

Recenzja OberLeutnant
Chat