25.10.2017
Orn to fajny toplaner
Witam
Orn jest obecnie najnowszym championem jaki wyszedł dotychczas, grany najczęściej na topie, jungli a czasami na supporcie. Moim zdaniem najlepiej sprawdza się w roli toplanera tak więc poradnik będzie pod solo top. Orn jest bardzo silny 1vs1 dzięki czemu dość dobrze radzi sobie z championami ranged. Pickowanie go na jungle czy supporta to marnowanie jego potencjału. Jest bardzo dobry nie tylko na linii, ale także w teamfightach dzięki swojej superumiejętności. Wykuwanie przedmiotów bez potrzeby powrotu do bazy pozwala zdominować przeciwnika w najmniej spodziewanym momencie. Warto dodać, że nasi sojusznicy mogą kupić ulepszenie do jednego ze swoich przedmiotów co daję przewagę w późniejszej fazie gry. Sam orn nie jest jakimś trudnym championem jednak należy poćwiczyć odbijanie naszej r aby móc podbić przeciwny team.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Zaczynając od butów. Tu tylko tabi ninja albo mercury treads zależnie czy nasz przeciwnik posiada obrażenia fizyczne czy też magiczne. Build składamy typowo pod tanka, ponieważ orn sam w sobie ma dość duże obrażenia więc nie ma zbytnio sensu składania przedmiotów pod obrażenia. Mając przeciwnika zadającego obrażenia fizyczne mamy masę możliwości. Możemy złożyć sunfire cape, randuin's omen aby mieć pancerz i więcej zdrowia. Mając z kolei przeciwnika zadającego obrażenia magiczne możemy złożyć spirit visage, nowy przedmiot jakim jest adaptive helm. Na upartego można złożyć (choć sam tego nie testowałem) titanic hydra, która daje obrażenia jak i przeżywalność. Dobrym przedmiotem jest thormail jeśli przeciwnicy mają dużo postaci zadające obrażenia fizyczne do tego odbijamy trochę obrażeń tak więc jest to bardzo dobry przedmiot dla orna.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Grając ornem obijamy z q, ponieważ mamy na nim dość fajny range. Można zrobić q i po jakimś czasie e bo gdy przeciwnik się nie przesunie wgniatamy go w skamielinę po czym podrzucamy i możemy zadać mu parę autoataków. W należy wymierzyć po czym zadać autoatak, który jest wzmocniony. Jeśli chodzi o naszą superumiejętność najpierw do nas przylatuję po czym staramy się ją w odpowiednim momencie odbić w stronę przeciwnika aby go podrzucić i zadać mu obrażenia. Pasywka orna daję nam możliwość wykuwania przedmiotów bez powrotu do bazy dzięki czemu możemy wykuć przedmiot, którego potrzebujemy aby zdominować linię bądź ją przetrzymać, daję nam to również lekką przewagę nad przeciwnikiem. W teamfightach jak trafimy naszą r jesteśmy w stanie go wygrać jeśli trafimy 5 przeciwników. Tak więc warto nie poddawać gry grając ornem tylko grać do końca i czekać na late game.