Patch 7.14 Jax Junge - PORADNIK
Umiejętność pasywna - Podstawowe ataki Jaxa zwiększają jego prędkość ataku. Efekt trwa 2,5 sekundy i kumuluje się do 8 razy.
Q - Jax doskakuje do sojuszniczej jednostki / Jax doskakuje do wroga i zadaje mu obrażenia fizyczne. Doskoku można używać przez ściany co daje sporą mobilność
W - Jax wzmacnia swój następny atak, dzięki czemu zada dodatkowe obrażenia magiczne. Użycie W i Q kumuluje swoje obrażenia.
E - Jax przez maksymalnie 2 sekundy blokuje wszystkie podstawowe ataki, po czym ogłusza pobliskich wrogów na 1 sekunde. Umiejętność zadaje o 20% więcej obrażeń za każdy auto atak, który Jax zablokował. (maksymalnie 100%)
R - biernie - Każdy co trzeci atak Jaxa zadaje dodatkowe obrażenia magiczne
- użycie - Jax uzyskuje dodatkowy armor i magic resist na krótki czas.
Znaki - standardowe AD lub przebicie pancerza
Pieczęcie - zwykł armor bądź HP per lvl
Glify - magic resist albo cooldown reduction
Esencje - atack speed lub AD
Masterki
Jako iż Jax auto atakuje bardzo dużo i dodatkowe wzmocnienie ich jest bardzo pożądane, najlepszym wyborem będzie Ferwor Walki.
Przedmioty
Podstawowym itemem dla nas będzie Zaklęcie Krwawy szpon z niebieskim bądź czerwonym bonusem. Daje on tam to, co niezbędne, czyli dużo atack speeda i dodatkowe obrażenia wynoszące 4 % maksymalnego HP celu. Następnie kupujemy Moc Trójcy, który ogólnie zboostuje nam wszystkie statystyki i co najważniejsze - po użyciu skilla nasz następny atak zada dodatkowe obrażenia. Na 3 przedmiot zaleca się Miecz-Pistolet Hextech który daje trochę AD i sporo AP które również się przydają, gdyż mamy przeliczniki AP na każdym skillu. Dzięki temu przedmiotowi będziemy się leczyć za 15% zadanych obrażeń, co ułatwi czyszczenie jungli, robienie smoka lub pojedynki. Następne przedmioty tak na prawdę zależą od was, poprzednie to taka ,,podstawka" byście mieli spory dmg i dawali sobie radę, kupujcie przedmioty typu Koniec Rozumu lub Guinsoo który dają dodatkowe dmg przy ataku gdyż to jest kluczowe w tej postaci.