Patch 7.14 Warwick Jungle - PORADNIK
PASYWKA - jego auto ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne, a jeżeli jego zdrowie spadnie poniżej 50% uzdrawia się za wartość zadanych obrażeń, natomiast jeśli zmaleje do 25% poprzednie efekty zostają potrojone!
Q - Warwick gryzie cel zadając obrażenia magiczne + plus x % maksymalnego hp celu i leczy się za 30% zadanych obrażeń.
W - Warwick wykrywa pobliskich wrogów mających mniej niż 50% hp, gdy przemieszcza się w ich stronę ma zwiększoną prędkość ruchu i ataku.
Gdy cel ma poniżej 20% hp poprzednie premie są potrojone
E - Warwick otrzymuje x % obrażeń mniej przez 2.5 sek, po ponownym kliknięciu skilla lub odczekaniu, Warwick przestrasza pobliskich wrogów.
R - Warwick rzuca się do przodu i rozszarpuje pierwszego napotkanego wroga i unieruchamia na 1,5 sek, zadaje obrażenia magiczne i leczy się za 100% zadanych obrażeń.
W kryzysowej sytuacji może porządnie się wyleczyć z R bądź też po prostu uciec skacząc np przez ścianę. Warwick jako postać dosyć tankowata i wytrzymała doskonale sprawdza się w forsowaniu walk, dzięki przestraszeniu użytym w team fight narobimy niezłą zadyme.
Ferwor Walki jest najlepszą opcją dla Warwicka, który sporo auto atakuje i dodatkowe wzmocnienie ich sprawdza się bardzo dobrze.
Natomiast runy powinniśmy skonstruować tak, by dawały nam więcej defensywnych bonusów niż obrażeń. Niezbędny jest armor lub hp,
magic resist i atack speed. Co do przedmiotów to budujemy je podobnie do run, item na jungle musi być na hp i z czerwonym wzmocnieniem gdyż przyda się w duelach z enemy junglerem. Przedmioty powinny zawierać więcej dodatkowego zdrowia niż obrażeń. Nie powinno zabraknąć także itemków z maną np. Lodowa Rękawica gdyż gdy nam jej braknie będziemy znacznie słabsi. Dobrze sprawdzają się przedmioty typu Hydra gdyż dodatkowo wzmacniają nasze podstawowe ataki a także itemy z Cooldown Reduction które obniżą czas oczekiwania na czary przez co będziemy mogli jeszcze częściej się leczyć z Q.