16.02.2018
Ponury żniwiarz z rifta /thresh/ e.3
6.KIEDY NIE PICKOWAĆ. Dużym problemem thresha jest jego wrażliwość na poke dlatego nie bierzemy go na przeciwników, którzy mogą nas dużo obijać na linii, ponieważ wtedy jesteśmy zmuszeni do szybkiej inicjacji, a jeśli nasz adc chce grać bardziej defensywnie to stracimy w wyniku tego obijania tyle życia, że nie będziemy już w stanie nawiązać walki po wbiciu się we wroga. Takimi supportami są np. Karma, Nami Zyra czy Lulu. Jest też paru supportów, którzy sprawią, że nasz hook z q będzie bezużyteczny, ponieważ albo jak Morgana wezmą go na spell shielda, albo jak Tham kench wyciągną naszego przeciwnika z tarapatów. Kolejną grupą supportów jest grupa z dobrą de inicjacją, która odrzuci nas od swojego adc w razie przyciągnięcia się z q do tej grupy wspierających należą między innymi Alistar i Janna.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Kolejną postacią, na którą nasz kościotrup nie jest zbyt mocny jest Kalista ten adc może bardzo dobrze unikać q thresha za pomocą skoków z umiejętności pasywnej, a gdy jego support oberwie z naszego hook'a to może go bez problemu wyciągnąć za pomocą ulti. Ciężko gra mu się także na Ezreala, ponieważ jak już wspominałem jest on podatny na poke, a Ezreal jest postacią opartą na poke. Nie bierzemy go także gdy nasz adc chce grać pasywnie, ponieważ nie wykorzystamy wtedy jego potencjału w pełni i lepiej będzie wziąć jakiegoś supporta bardziej przystosowanego do takiego stylu gry. Nie powinniśmy także grać threshem gdy nasza drużyna ma zbyt dużo tanków i potrzebuje obrażeń lub gdy jesteśmy jedynym tankiem w zespole, ponieważ jest wielu bardziej tankowatych supportów, a thresh nie jest źródłem dużego dmg gdy gra na supporcie.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
7. SZTUCZKI. Thresh jest bardzo skillową postacią, która wymaga ogrania, ale w zamian za to można na nim zrobić parę sztuczek, które powinny zaskoczyć przeciwnika podam parę z nich. Flash + q pozwala nam to szybko skrócić dystans do przeciwnika w najmniej spodziewanym momencie co może poskutkować złapaniem wybranego celu i błyskawicznym wszczęciem walki. Można to samo zrobić za pomocą wybuchowej szyszki. Latarnia + q Trick jest prosty rzucasz latarnię za siebie w kierunku leśnika i łapiesz przeciwnika na q jungler łapie latarnie a ty przyciągasz się z q i przenosisz junglera przez duży dystans co powoduje zaskoczenie gankiem, można także przedłużyć lot za pomocą flash'a. Ostatni trick jaki przedstawię w tym materiale dotyczy gry na Le blanc gdy ona próbuje uciec nam za pomocą w gonimy ją ale gdy znajdziemy się na mniej więcej maksymalnym zasięgu naszego q od miejsca, z którego wyskoczyła rzucamy w jego stronę ( bądź gdy nasi sojusznicy będą mieli ją "na wyciągnięcie ręki". Jeżeli wtedy powróci to w bardzo efektowny sposób zostanie złapana.