Samira - uniwersalny build
Samira jest strzelcem, który dobrze spisuje się jedynie na dolnej alei. Postać nie jest łatwa, ale jeżeli dostatecznie ogarniemy grę tą postacią będziemy sieć postrach w szeregach przeciwnika oraz pokażemy, że nawet będąc "do tyłu" z przedmiotami nie można nas lekceważyć. Omawianie zacznijmy od umiejętności pasywnej. Jedną z rzeczy jest tworzenie kombinacji, które nabijamy atakując przeciwników niepowtarzającymi się atakami (autoatak, Q, W, E - tylko żadna z nich nie może się powtórzyć po sobie, aby wbić wyższy poziom kombinacji). Kolejna rzecz to zadawanie dodatkowych obrażeń magicznych walcząc w zwarciu. ostatnią kwestią związaną z umiejętnością pasywną jest doskok do unieruchomionego wroga i zaatakowanie go, a jeżeli przeciwnik jest podrzucony Samira utrzymuje go w tym stanie chwilę dłużej. Kolejna umiejętność Q to atak dystansowy lub wręcz zależnie od odległości do celów. Dodatkowo jeżeli użyjemy tej umiejętności podczas używania E zaatakowani zostaną wszyscy przeciwnicy po drodze. Następną umiejętnością jest W, które tworzy okrąg niszczący pociski przeciwników oraz zadając im obrażenia (jeżeli są w zasięgu działania umiejętności). Ostatnią umiejętnością jest E, które jest doskokiem przez wroga (również przez budowle) zadając obrażenia oraz zwiększając szybkość ataku. Zabicie wroga odświeża czas odnowienia umiejętności. Na samym końcu została jeszcze superumiejętność R, który powoduje wystrzelenie strumienia pocisków z jednym zastrzeżeniem - musimy wbić rangę S za pomocą kombinacji umiejętności i autoataków.
Ze względu na małą ilość użytecznych i przydatnych run kolejność rozwijania umiejętności przedstawię tutaj: Q,E,W,Q,Q,R,Q,E,Q,E,R,E,E,W,W,R,W,W.
Należy pamiętać, że ważna jest dla nas przeżywalność w związku z czym potrzebujemy możliwie jak najwięcej leczenia z naszych ataków. Dlatego najlepszym wyborem będzie żółte drzewko precyzji z runą kluczową "zdobywca". Pierwsza linia to raczej wybór "rozwoju myśli" niż dwóch pozostałych run. Druga linia to zdecydowanie wybór runy "legenda: rodowód". Natomiast w trzeciej linii w zasadzie możemy wybrać wszystko, ale do zwiększenia kradzieży życia najbardziej efektywna jest runa "ostatni bastion". Z kolei wybór drugorzędnego drzewka to zdecydowanie czerwona demoniczność z runami "smak krwi" i "krwiożerczy łowca".
Na końcu został jeszcze wybór dodatkowych statystyk. W pierwszej linii raczej powinniśmy wybrać dodatkową prędkość ataku niż dodatkową siłę adaptacyjną. W drugiej linii wybieramy dodatkową siłę adaptacyjną. Natomiast w trzeciej linii wybieramy dodatkowy pancerz lub dodatkową odporność na magię zależnie od przeciwników na linii.
Na samym końcu zostało jeszcze przedstawienie przedmiotów, które trzeba mieć w pamięci w trakcie gry. Podobnie jak w przypadku run ważna jest dla nas przeżywalność i związana z tym zdolność do leczenia. W związku z tym zacznę od przedmiotu mitycznego, którym prawie zawsze będzie Nieśmiertelny Łuklerz. Butami, które najczęściej będziemy wybierać będą Pancerniaki, aby wrogie adc nie zadawało nam aż tak dużych obrażeń. Innym wyborem mogą być również Nagolenniki Berserkera oraz Obuwie Merkurego jeżeli przeciwnicy posiadają dużo obrażeń magicznych i nakładają dużo efektów kontroli tłumu. kolejnymi przedmiotami, które trzeba rozważyć w trakcie gry są: Kolekcjoner, Krwiopijec, Ostrze Nieskończoności, Anioł Stróż, Rtęciowy Bułat oraz Śmiertelne Przypomnienie.
Samira jest postacią, którą zdecydowanie trzeba trochę pograć, aby zrozumieć zasady, na których działa. Cóż można więcej powiedzieć? Chyba jedynie mogę jak zawsze zachęcić do gry i testowania postaci oraz do zostawienia oceny i komentarza pod artykułem oraz odwiedzenia mojego kanału YT dostępnego pod linkiem: https://www.youtube.com/channel/UCqcKybTDEUHZSljIlEbimeQ
Do zobaczenia w grze lub na streamie :)