Sion - w czym tkwi jego potęga w patchu 8.4
Główna runa, która jest wybierana niemalże we wszystkich możliwych match-upach to Arcane Comet, która aktywuje się przy trafieniu przeciwnika za pomocą E. Zapewnia ona dodatkowy potencjał w obijaniu przeciwnika, oraz jej trafienie jest praktycznie pewne ze względu na slow, który jest zapewniony z Ryku Zabójcy.
Manaflow Band to kolejna runa, która zapewnia Sionowi odpowiednią ilość many, aby utrzymać się na linii i dręczyć przeciwnika.
Transcendence natomiast skraca czas odnowienia umiejętności Siona, który wraz z zakupionymi przedmiotami może uzyskać 30-40% skróconego czasu odnowienia.
Scorch zapewnia dodatkowe obrażenia przy uderzeniu przeciwnika.
Bone Plating to kolejna runa, która pozwala Sionowi na zwiększenie swojej wytrzymałości.
Conditioning zapewnia duży wzrost odporności na magię oraz pancerza we środkowej fazie gry, która może być ciężka dla Siona, jeżeli nie wybije on się we wczesnej fazie gry.
Kolejność maksowania umiejętności to:
E->W->Q oraz dodawanie R, gdy tylko jest taka możliwość.
W najbliższym czasie Riot planuje zmiany Ryku Zabójcy Siona, a przede wszystkim jego hitboxu, który potrafi być bardzo irytujący dla przeciwników. Jeżeli nie macie pomysłu na grę, zdecydowanie polecam Siona, który ze względu na swój zestaw umiejętności jest bardzo łatwy do opanowania oraz mimo przegranej linii i tak jest bardzo użyteczny dla swojej drużyny. Co sądzicie o dominacji Siona w patchu 8.4? Też czekacie na jego nerfy?