Yorick - poradnik League of Legends
Yorick to wytrzymały toplaner, który ma wyjątkowy zestaw umiejętności. To dobry wybór, jeśli potrzebujesz kogoś kto dobrze pushuje linie, jednak nie tylko dlatego warto wybrać Yoricka. Daje sobie on doskonale radę z tankami i nie mobilnymi magami którymi gra się na górnej alei, np Swain. Dzięki swoim umiejętnościom potrafi on zdobywać dużo więcej złota i doświadczenia niż inne postacie. Yorick może dzięki swojej R przywołać zjawę, którą może sterować, ale może też jej pushować inną linię, dzięki czemu może on kontrolować na raz aż dwie aleje! A kiedy dysponuje już przywołaną zjawą oraz ghulami z pasywki, potrafi pokonać większość postaci w pojedynku w dowolnej fazie gry.
Zalety:
- Zyskujesz 100% wartości złota i doświadczenia za potwory zabite przez twoją zjawę oraz ghule
- Świetnie niszczy wieże
- Może wysolować Barona Nashora bez większych kłopotów
- Wygrywa większość pojedynków 1v1 z pomocą swoich przywołańców
- Może kontrolować więcej niż jedną linię na raz
- Zróżnicowana rozgrywka
Wady:
- Mało mobilny
- Zależny od swoich przywołańców
- Posiada wiele błędów
RUNY
Niezależnie jakie drzewko run wybierzesz, mniejsze runy pozostają bez zmian.
- 10 % szybkości ataku - większe korzyści niż z dodatkowych obrażeń
- AD / Armur - w zależności czy mamy ciężkiego przeciwnika
- Armor / Magic resist - w zależności na kogo gramy
Drzewko RESOLVE
- Grasp of the Undying - Co cztery sekundy w walce, nasz następny atak zada zwiększone obrażenia i nas wyleczy, oraz permanentnie zwiększy o 5 nasze zdrowie
- Demolish - Dodatkowe ekstra obrażenia przeciw wieżom zawsze się przydają
- Conditioning - Po 12 minutach gry otrzymamy 9 Armora i Magic resist, te statystki są warte około 500 złota, więc warto! Później otrzymamy jeszcze większe bonusy, w zależności ile posiadamy Armora i Magic resist (zwiększa posiadane owe statystyki o 5%).
- Overgrowth - Zwiększa nasze zdrowie na stałe za zabijanie stworów o mniej więcej 200-300 w czasie 20-30 minuty w grze, statystyki warte ponad 500 złota.
Runy pomniejsze - INSPIRATION
- Magical Footwear - Daje nam darmowe buty w 12 minucie, które są warte około 400 złota, później możemy je jeszcze ulepszyć.
- Approach Velocity - Zwiększona prędkość ruchu w kierunku spowolnionych przeciwników, nasze E spowalnia zatem jest to przydatna runa.
PRZEDMIOTY KLUCZOWE
Sercem naszego każdego zestawu itemków będzie Trinity Force, powinniśmy go budować jako pierwszy item. Drugim, zapewniającym nam wytrzymałość przedmiotem będzie Titanic Hydra, która również ułatwi pushowanie linii. Sterak's Gage jako trzeci przedmiot sprawi, że zabicie nas będzie dużo bardziej ciężkie. Jako buty możemy wybrać w zależności na jaką postać gramy - Mercury's Treads lub Plated Steelcaps, lub neutralne zapewniające większą szybkość niż poprzednie Boots of Swiftness.