Zaczynam grać supportem- co wybrać?
Pierwsza z nich będzie oczywiście Soraka. Nie jest grana na wyższym poziomie, ale osoby z niższego poziomu powinni ją docenić! A oto powody dlaczego, a mianowicie jej umiejętności:
Pasywka: Soraka zyskuje 70% premii do prędkości ruchu, gdy porusza się w stronę rannego sojuszniczego bohatera posiadającego mniej niż 40% maksymalnego zdrowia.
Q Soraki: Soraka sprowadza z nieba gwiazdę w miejsce docelowe, która zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze i spowalnia ich o 30% na 2 sekundy. Prędkość spadania gwiazdy jest zależna od przebytego dystansu.
W Soraki: Soraka błogosławi wybranego sojuszniczego bohatera, czym przywraca mu część zdrowia kosztem swojego.
E Soraki: Soraka tworzy strefę, zadaje obrażenia magiczne i ucisza wrogich bohaterów znajdujących się w niej.
R Soraki: Soraka przywołuje boską moc, która przywraca natychmiast zdrowie wszystkim sojuszniczym bohaterom i sobie. Życzenie działa również na niewrażliwe cele. Umiejętność ta działa na całej mapie, więc obserwuj poziom zdrowia sojuszników.
Pasywka Morgany: Morgana leczy się za wartość magicznych obrażeń zadawanych bohaterom, dużym stworom i dużym potworom.
Q Morgany: Morgana wyrzuca kulę mroku. Po trafieniu kula zadaje magiczne obrażenia i unieruchamia wroga.
W Morgany: Infekuje obszar splugawioną glebą, sprawiając, że znajdujące się tam jednostki otrzymywać będą obrażenia.
E Morgany: Umieszcza wokół sojusznika ochronną barierę, która pochłania obrażenia magiczne do chwili przebicia lub gdy tarcza zniknie.
R Morgany: Pęta wrogich bohaterów w okolicy łańcuchami energii, zadając postaciom obrażenia i zmniejszając ich prędkość ruchu o 20%, a po kilku sekundach ponawiając obrażenia i ogłuszając przeciwników, jeśli wciąż znajdują się w pobliżu Morgany.
Pasywka Janny:
Sojuszniczy bohaterowie w pobliżu Janny zyskują 8% premii do prędkości ruchu, gdy poruszają się w jej stronę. Ten efekt nie jest aktywny gdy Janna nie żyje.
Q Janny: Janna przyzywa potężne tornado w miejscu docelowym. Na ponowną aktywację lub po 3 sekundach tornado przemieszcza się w linii prostej, zadając obrażenia magiczne i podrzucając wszystkie wrogie jednostki napotkane na drodze.
W Janny: Janna przyzywa żywiołaka powietrza, który zwiększa jej prędkość ruchu i umożliwia jej przechodzenie przez jednostki.
E Janny: Janna tworzy obronny wicher na wybranym sojuszniczym bohaterze lub wieży, który absorbuje obrażenia i zwiększa obrażenia ataku przez następne 5 sekund.
R Janny: Janna rozpętuje potężną wichurę odrzucającą okolicznych wrogów, która leczy sojuszników wiatrami co 0.5 sekundy przez łącznie 3 sekundy. Janna może anulować umiejętność w dowolnym momencie.
To by było na tyle! Moje propozycje dla was, a jakie są wasze? Pozdrawiam! :)