Margonem Jaką klasę wybrać?
wyborem postaci w margonem. Zaczynajmy!
Jak zapewne każdy gracz margonem wie, że w grze mamy możliwość wyboru
sześciu klas. Trzech na blisko i kolejnych trzech na dystans.
Pierwszą podstawową postacią w grze jest:
Wojownik -> Jest to pierwsza najwytrzymalsza posta w grze, pod względem punktów życia.
Może on walczyć bronią jednoręczną i używać tarczy, bronią półtora-ręczna oraz dwuręczną.
Gracze podczas gry wojownikiem grają przeważnie bronią dwuręczną, ponieważ zadaje masę obrażeń
i potrafi niszczyć pancerz, ogłusza przeciwników, wykonywać masowe ataki, więc posiada dużo fajnych
bonusów. Zdecydowanie polecam tą postać dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę w margonem,
ponieważ potwory dostępne na nasz poziom zadają nam nikłe obrażenia, dzięki czemu będziemy mogli bez
problemu na nich expić.
Drugą postacią dostępną w margonem jest:
Paladyn -> Posiada on regeneracje turową, różne aury, które wzmacniają go i jego sojuszników
i potrafi on sobie zapewnić obronę w umiejętnościach czego nie może wojownik.
Włada również żywiołami i może zadawać obrażenia np. Fizyczne i od ognia.
Paladyn może również walczyć bronią dwuręczną, ale mu się to nie opłaca.
Tancerz ostrzy -> Jest to postać, która nie ma już takiej defensywy jak dwie ostatnie
postacie chociaż musi walczyć z bliska, ale za to skupia się w unikach i SA, dzięki
czemu nie kiedy otrzymuje zerowe obrażenia, podczas sparowania wykonuje dodatkowy
atak, ma szansę na potrójny, może zadać głębszą ranę. Korzysta z dwóch broni.
Jednej głównej i drugiej pomocniczej. Grając nim jako początkujący możecie mieć problemy,
z dobraniem przedmiotów. Na niskich poziomach uniki są bardzo nikłe, wiec małe szanse, że
unikniemy ataku, a jego bonusy są bardziej użyteczne na wyższych poziomach.
Czwartą i pierwszą postacią dystansową jest:
mag -> Jest to postać dystansowa, więc żeby w ogóle zacząć z nią walkę trzeba do niej
podejść, oczywiście gdy gramy postacią na blisko. Mag wyróżnia się tym, że ma absorbcje,
czyli taką magiczną tarczę, która redukuje obrażenia na początku, aż do kiedy nam się
te absorbcje nie skończą. Co prawda mag nie posiada pancerza i nie ma zbyt dużo punktów życia, ale
od ognia i od błyskawic. Bije najczęściej od ognia i zimna (Lód spowalnia przeciwników).
Piątą postacią dystansową jest:
Łowca -> Jest to postać, z która w ogóle, żeby rozpocząć walkę trzeba wykonać
dwa kroki, jeżeli gramy postacią na blisko. owca nie jest zbyt wytrzymały, ale
nadrabia unikiem i SA, ale nie ma tak jak u tancerza ostrzy. Łowca zadaje
głownie obrażenia turowe, od trucizny i jak siądze od głębokiej rany.
Również polecam tą postać dla początkujących graczy.
Szóstą i ostatnią postacią do wyboru w grze margonem jest:
Tropiciel -> Jest to również postać dystansowa, tylko, że nie korzysta
z trucizny lub głębokiej rany jak łowca, lecz korzysta z żywiołów.
Korzysta on przeważnie z ognia i zimna.
Kończąc artykuł. Dla graczy, którzy dopiero zaczynają, grę
w margonem polecam Wojownika, jest to chyba najprostsza postać.