15.08.2017
Margonem -> Wszystko o Tropicielu!
Tropiciel to postać, która walczy w ostatniej, trzeciej linii. Łączy ona w sobie magiczne cechy maga oraz fizyczne cechy łowcy. Do ataku używa łuków, bądź kusz. Podobnie jak mag może atakować magicznie ( ogień, zimno, bądź błyskawice) łącząc to z obrażeniami fizycznymi. Konieczne u tropiciela są strzały, bez których nie zadamy obrażeń. Są one bardzo uciążliwe, ponieważ zajmują one bardzo dużo miejsc w naszych plecakach i torbach.
Tropiciel z racji tego, że nie jest postacią walczącą w pierwszej linii, nie posiada zbyt dużej ilości życia. Podobnie jak mag posiada absorbcje, lecz są one o wiele mniejsze. Tropiciel zaczyna swoją przygodę w Myśliwskiej Wiosce, która położona jest niedaleko Werbin. Jest on bardzo silny na początku gry, ponieważ większość przeciwników to wojownicy, a muszą zrobić do niego, aż 2 kroki, aby go zaatakować.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Tropiciel posiada bardzo duże SA (szybkość ataku). Jedynie łowca ma większe. Dzięki temu nasze ataki są coraz to częstsze, a w połączeniu z wysokim atakiem tworzy niezły duet. Należy również wspomnieć, że tropiciel posiada umiejętność leczenia, dzięki czemu możemy odmienić losy walki. Odporności u niego są ogromne. Świetnie sprawdza się tutaj walka z postaciami, u których atak opiera się na magii, czyli paladyn, magi oraz właśnie tropiciel.
Najlepsza umiejętność u tropiciela to zdecydowanie Płonąca strzała. Każdy gracz Margonem powinien ja kojarzyć. Po udanym ataku dzięki niej nasz zaatakowany cel, będzie się palił przez 3 tury. Zabiera to bardzo duże obrażenia, szczególnie z przedłużającą się walką. Niestety umiejętność ta wymaga od nas posiadania many, a każdy atak płonącą strzałą zabiera jej bardzo dużo.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Jak już wcześniej wspomniałem tropiciel świetnie radzi sobie w PvP przeciwko atakom magicznym, ponieważ posiada świetne odporności, jeżeli tylko mamy ułożony pod nie ekwipunek. Zdecydowanie gorzej radzi on sobie z wojownikiem łowcą, czy tancerzem ostrzy. Tropiciel posiada niezbyt duży pancerz, co bardzo przeszkadza w obronie, a absorbcje nie dość, że są niskie, to przecież nie trwają wiecznie.
Tropiciel podobnie jak mag świetnie radzi sobie w zdobywaniu doświadczenia. Żółty pasek z expem wpada bardzo szybko. Szczególnie przyjemne są grupki, gdzie tropiciel nie ma najmniejszego problemu.
Tropiciel równie dobrze radzi sobie w walce z e2. Prawdziwą swoją wielkość pokazuje on dopiero po jakimś 150 poziomie, lecz na niższych z e2 również całkiem dobrze daje sobie radę. Oczywiście dobrze jeżeli nasz przeciwnik jest postacią opierająca się na magii.