Początek - omówienie klas postaci
Witam chciałbym przedstawić poradnik do gry Margonem w którą grałem bardzo długi okres dobre kilka lat temu. Margonem jest to gra na przeglądarkę w której mamy 3 atrybuty główne Siła, Zręczność oraz Inteligencja do wyboru sześć klas postaci a więc zaczynamy :) :
Wojownik -Stary dobry wojownik jak w każdej grze skupia się na sile bije atakiem fizycznym może nosić broń 1h +tarcza , broń 2h. Jest to dobra postać do gry jako pierwsza postać dość tania w utrzymaniu z łatwością można nazbierać trochę złota wystarczy paczka napojów leczniczych stoi w 1 linii
Paladyn -Jest to wojownik posiadający obrażenia bazowe fizyczne i dodatkowe zależnie od broni magiczne może nosić broń 1h + tarcza lub 2h jest to postać bardziej zaawansowana ponieważ trzeba dobrze dobierać talenty do tymczasowej broni na poziom co dość utrudnia rozgrywkę oraz koszty stoi w pierwszej linii
Wojownik -Stary dobry wojownik jak w każdej grze skupia się na sile bije atakiem fizycznym może nosić broń 1h +tarcza , broń 2h. Jest to dobra postać do gry jako pierwsza postać dość tania w utrzymaniu z łatwością można nazbierać trochę złota wystarczy paczka napojów leczniczych stoi w 1 linii
Paladyn -Jest to wojownik posiadający obrażenia bazowe fizyczne i dodatkowe zależnie od broni magiczne może nosić broń 1h + tarcza lub 2h jest to postać bardziej zaawansowana ponieważ trzeba dobrze dobierać talenty do tymczasowej broni na poziom co dość utrudnia rozgrywkę oraz koszty stoi w pierwszej linii
Tancerz Ostrzy -Jest to postać która posiada 2 bronie 1h skupia się na zręczności oraz posiada dużą liczbę procentową szansy na unik Jest to dość kosztowna postać ponieważ bronie jednoręczne są sporym wydatkiem oraz na niższym poziom będziemy mieć problem z uzbieraniem pieniędzy na dużą ilość napojów leczniczych ponieważ unik na niskim poziomie nie jest dość skuteczny stoi w 1 linii
Mag -Co tu dużo mówić Mag główny atrybut intelekt może używać lasek 1h + tarcza lub orb albo 2h laska bije tylko atakiem magicznym jest to dość przyjemna postać ponieważ mag stoi w drugiej linii więc postacie fizyczne oraz moby muszą do niego podejść oraz posiada osłonę na obrażenia która wytraca się z każdym otrzymaniem obrażeń Polecam tą postać dość fajna oraz sympatycznie się nią gra sprawia wiele radości ponieważ nie musi podchodzić do dystans-owców.
Mag -Co tu dużo mówić Mag główny atrybut intelekt może używać lasek 1h + tarcza lub orb albo 2h laska bije tylko atakiem magicznym jest to dość przyjemna postać ponieważ mag stoi w drugiej linii więc postacie fizyczne oraz moby muszą do niego podejść oraz posiada osłonę na obrażenia która wytraca się z każdym otrzymaniem obrażeń Polecam tą postać dość fajna oraz sympatycznie się nią gra sprawia wiele radości ponieważ nie musi podchodzić do dystans-owców.
Łowca - Jest to łucznik skupiający się na obrażeniach fizycznych z dodatkiem ,głębokich ran albo trucizny jest to postać dystansowa skupiająca się na zręczności . Łowca stoi w trzeciej linii co daje mu wiele możliwości ponieważ przeciwnik musi do niego podejść aż dwa razy przy dużej szybkości ataku potrafi zabić przeciwnika przed podejściem i zadaniem mu dość poważnych obrażeń może używać łuku albo kuszy ale niestety wada jest taka że musi ze sobą nosić duży zapas strzał i napojów leczniczych ciężko z tym pogodzić na niskim poziomie bo przeważnie całe złoto idzie na strzały i napoje lecznicze
Tropiciel - Dość ciekawa postać taki łowca pomieszany z magiem używa łuku lub kusz oraz stoi w 3 linii zadaję obrażenia fizyczne jak i magiczne jest to dość ciekawa klasa ponieważ posiada osłonę i przeważnie z ekwipunkiem regenerującym co turę punkty życia na niskim poziom jednak posiada zwykle łuki jak łowca.
Tropiciel - Dość ciekawa postać taki łowca pomieszany z magiem używa łuku lub kusz oraz stoi w 3 linii zadaję obrażenia fizyczne jak i magiczne jest to dość ciekawa klasa ponieważ posiada osłonę i przeważnie z ekwipunkiem regenerującym co turę punkty życia na niskim poziom jednak posiada zwykle łuki jak łowca.