Jak rozwijać swoją postać? - Wojownik
Wojownik Body - ofensywny styl, szybkie i silne ataki. Przyjemny zarówno do expienia, jak i dropu. Postać jest bardzo popularna wśród początkujących, bardzo przyjemna w rozgrywce. Jednakże liczyć trzeba się z najdroższym dla wszystkich postaci ekwipunkiem.
Wojownik Mental - postać stosunkowo defensywna (dużo życia i obrony), jeden z najlepszych wyborów do expienia i nie najgorszy w PVP (player vs player). Zwłaszcza na początku posiada niskie obrażenia i wolne ataki, jest jednak zdecydowanie tańszy w utrzymaniu niż wersja Body wojownika.
Mimo iż każda postać i dana droga rozwoju sugeruje w czym nasza postać jest najlepsza, nie przeszkadza to w decyzji czy na przykład Mentala budować chcemy pod PVP (Player vs Player), czy też PVM (Player vs Monster).
__________________________________
1. Build PVP
Statystyki: 2 siła : 1 witalność, potem max witalność
= Stosunkowo droga wersja wojownika. Zalecana tylko do rozgrywki PVP.
2. Build PVM
Statystyki: 2 witalność : 1 siła, potem max siła
= Najtańsza i najprzyjemniejsza w rozgrywce wersja wojownika.
3. Build PVP/PVM
Statystyki: 1 siła : 1 witalność
= Niczym nie wyróżniająca się postać. Osobiście nie zalecam, bo ani w PVP, ani w PVM nie będziemy czuć się wystarczająco silni.
4. Build max WIT
Statystyki: max witalność, potem max siła
= Stosunkowo wytrzymała wersja Bodego, tracimy jednak sporo przyjemności, przez mylne odczucie słabości postaci.
5. Build max DMG
Statystyki: max siła, potem max witalność
= Bardzo wysokie obrażenia, jednakże praktycznie zerowa obrona - build ten jest dobry wyłącznie w PVP, expienie będzie udręką
6. Build DMG
Statystyki: witalność do 20, potem siła do 90, potem witalność do 50, potem max zręczność
= Dobre expienie i PVP. Build jest bardziej skomplikowaną, ale przyjemniejszą wersją PVP/PVM.
UMIEJĘTNOŚCI:
Aura Miecza → Berserk → Wir Miecza → Szarża → 3-stronne cięcie
Najkosztowniejszy rozwój skilli, zalecany w przypadku walki na wierzchowcu.
Aura Miecza →Wir Miecza → Berserk→ Szarża → 3-stronne cięcie
Tańsza opcja rozwoju skilli, zalecana do walki pieszo.
Osobiście polecam najpierw dodać po 1 punkcie w każdy ze skilli na jakich rozwój się zdecydujemy, a następnie maxowanie ich w wymienionej kolejności.
__________________________________
1. Build PVM (max WIT)
Statystyki: max witalność, potem max siła
Build wyłącznie do PVM, nie zalecany do PVP. Powolne, ale bardzo skuteczne expienie i drop, duży wydatek związany z bronią (standardowo mamy niski dmg).
2. Build PVP
Statystyki: 2 siła : 1 witalność, potem max witalność
Jeden z gorszych wyborów u Mentala. Średni w PVP i w PVM. Tym buildem ograniczymy nieco potencjał postaci.
3. Build PVP/PVM
Statystyki: 2 witalność : 1 siła, potem max siła
Bardzo dobre expienie i dobre PVP. Przyjemna wersja Mentala, nienajgorsza dla początkujących.
4. Build PVM/PVP
Statystyki: max witalność, potem 50 siła, potem 50 zręczność, potem max siła
Najbardziej defensywny build na mentalu, zalecana dla początkujących. Postać jest tania w utrzymaniu.
UMIEJĘTNOŚCI:
Silne ciało→Duchowe uderzenie→ Tąpnięcie→Walnięcie→Uderzenie Miecza
Prawdopodobnie najsilniejszy sposób rozwoju Mentala, jednak jest przy tym najdroższy.
Silne ciało→Tąpnięcie→Duchowe Uderzenie→Walnięcie→Uderzenie Miecza
Tańsza wersja, lepsza do PVM.
Duchowe Uderzenie→Silne Ciało→Tąpnięcie→Walnięcie→Uderzenie Miecza
Build przy którym można sporo zaoszczędzić na poziomach 30+
Silne Ciało→Uderzenie Miecza→Duchowe Uderzenie→Walnięcie→Tąpnięcie
Build PVP, jednakże uważam, że jeden z gorszych do wyboru.
Podobnie jak u bodego zalecam:
"Osobiście polecam najpierw dodać po 1 punkcie w każdy ze skilli na jakich rozwój się zdecydujemy, a następnie maxowanie ich w wymienionej kolejności."