Jak to działa
5.0 1 1534 0
02.10.2017

Moto Racer 4- czysta akcja

Moto Racer 4 jest grą wyścigową wyprodukowaną przez firmę Microids we współpracy z Artefacts Studio. Seria popularna na przełomie milenium nie otrzymała żadnego dużego reboot'a. Dlaczego twórcy stwierdzili, że dają rade sprzedać coś pod tym tytułem skoro odświeżona wersja na piętnastolecie pierwszej gry nie była wielkim sukcesem. Niewielu właściwie słyszało o Moto Racer 15th Anniversary, poza graczami telefonowymi.

Twórcy jednak zabrali się za to z głową. Nie można zrobić dobrego odtworzenia klasyki bez wiedzy co w niej było wspaniałego. W Moto Racer była to głównie zręcznościowość rozgrywki. Nie otrzymujemy ciężkiej PC-towej symulacji, a raczej konsolowy rajd. Nie ma tu długotrwałego planowania naszej rozgrywki, a raczej myślenie o danej chwili, bo momentu po niej może równie dobrze nie być.
Mamy do dyspozycji wiele trybów rozgrywki:
- Wyścig. Musimy poprostu dojechać na metę
- Mistrzostwa. Seria wyścigów, w których wygrywa gracz z największą ilością punktów
- W pościgu jeden gracz startuje pierwszy i jego zadaniem jest utrzymać prowadzenie przed końcem czasu. Przegra kiedy zostanie wyprzedzony
- Złoty kask, polega na zdobyci i utrzymaniu się przez określony czas na trasie
- Król wzgórza musi utrzymać się jak najdłużej, ale odbicie mu prowadzenia jest prostsze dzięki T.U.R.B.O. Wygrywa ten który zużyje (nie musi mówić ,,Makao :)") cały dostępny czas.
- Przetrwanie polega na tym aby nie stracić czasu. odzyskujemy go przez zdobywanie punktów kontrolnych
Kolejne dwa tryby są podobne. Musimy być pierwsi, a podczas wyścigu nie ostatni, tylko w trybie Ostatni na mecie będąc ostatni pod koniec czasu odpadamy z całej rozgrywki.
Grafika jest bardzo ładna. Nie ma tu jednak dużej imersji przez grafikę. W innych grach dostajemy błotem po ekranie, a tutaj jedynym smaczkiem są bardzo dobre shadery i efekty świetlne w postaci ,,ogona światła" za graczem, któremu udało się uzyskać T.U.R.B.O.

Szybkość tej gry powoduj, że jednym momentem do zachwycenia się grafiką jest czas spędzony w powietrzu. Mamy wtedy czas na wykonanie tricków, które nie są zbyt skomplikowane, bez kampanii. Za wykonane tricki i odpowiednie wylądowanie dostajemy bonusy do szybkości.
Tryb uliczny pozawala na rozwinięcie takich prędkości, że patrzenie na mapę, prędkość i aktualny czas zarezerwowane jest tylko dla widzów.

Istnieje rozwinięty tryb multiplayer i dawno zapomniany tryb split-screen.

Gra ma bardzo dobrze przygotowane ustawienia i nawet żyroskop z Steam Controllera spisuje się lepiej niż można przypuszczać. Nie unikała jednak błędów. Są to głównie błędy graficzne, które byłyby zabawne gdyby był to Wiedźmin, ale nie psują przyjemności jak w innych grach typu Skyrim
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Boomboxpl

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Hero Zero Recenzja - Hero Zero! #01

Recenzja Ethereum
2

H1Z1: King of the Kill (B2P) H1Z1 - Szczera recenzja.

Recenzja Mesashii
3

Overwatch - poradnik dla początkującej D.Va

Poradnik Porarzo
4

Rocket League (B2P) Rocket League - połączenie piłki nożnej z motoryzacją

Recenzja Szefciu1223
5

ARMA III (B2P) Recenzja : ARMA III (B2P)

Recenzja Cesere
6

Warface Warface - Ogólne zapoznanie

Tutorial Wiktor0204
7

World of Tanks Słowniczek "slangu" WOT

Poradnik GBZP
8

Fortnite Na czym polega fenomen Fortnite?

Recenzja veritasek
9

Supremacy 1914 - Czas zmienić naszą historie! - recenzja

Recenzja Povered
10

Overwatch - recenzja

Recenzja Porarzo
Chat