08.07.2017
Mroczne Arkana The Carnival
Mroczne Arkana The Carnival to superowa gra Hidden Object Puzzle Adventure. Gra zaczyna się gdy my, jako prywatna detektyw musimy rozwiązać tajemnicze zniknięcie matki pewnej dziewczynki w wesołym miasteczku. Ale czy do końca w wesołym? Chwilę porozmawiamy z policjantką, która też zainspirowała się w tą sprawę. Daje nam zdjęcie matki dziewczynki. Idziemy do wesołego miasteczka. Zauważamy tam podejrzanego bruneta majstrującego coś przy drzwiach budynku. Gdy nas zauważa wyrzuca na dach klamkę. Idziemy za nim. Podejrzany brunet ucieka przez bramę, którą zamyka i upuszcza klucz za nią. Spotykamy także małpkę, która się nas strasznie boi, lecz możemy uspokoić ją za pomocą pluszaka banana, który mogliśmy wylosować w pewnym automacie na początku gry. Od teraz nasza małpka jest naszym towarzyszem.
Dzięki pomocy małpki możemy sięgnąć klucz wyrzucony przez podejrzanego bruneta za bramą oraz klamkę, którą wyrzucił na dach. Za pomocą klamki otwieramy biuro wesołego miasteczka, które należało do podejrzanego bruneta. Okazało się, że jest to stary magik, który za dawnych lat występował wraz ze swoją żoną na scenie pokazując sztuczki. Lecz w jednym pokazie z rzucaniem noży przez wypadek partnerka i jednocześnie żona Jima (tego bruneta) umiera. Przez ten nieszczęśliwy wypadek Jim postanowił zakończyć swoją karierę. Po kilku minutach grania Możemy otworzyć bramę. Zobaczymy tam Jima, który wybiega z namiotu wykrzykując '' Zostaw mnie w spokoju! ''. Po wejściu do namiotu naszym oczom ukaże się zamknięty i przebity mieczami alladyn. Przez miecze, które go otaczały prawdopodobnie zemdlał. Małpka do niego przybiega.
Okazuje się, że małpkę, którą oswoiliśmy dając jej banana to małpka alladyna, którego przebito mieczami. Po kilku minutach grania możemy dojść na karuzele i naprawić kolejkę przy namiocie. Możemy także znaleźć wszystkie potrzebne elementy do złożenia drzwi do zamku. Jeżeli nam się uda w zamku znajdziemy Jima wskakującego do lustra. prawdopodobnie wskoczył do drugiej strony lustra. W lustrze jest strażnik. Powiedział, że nas nie przepuści jeżeli nie damy mu przepustki. Ta cała przepustka to oko. Jeżeli mu ją wręczymy będziemy mogli bez problemu wejść do drugiej strony lustra. W niej jest okropnie ponuro i strasznie. Wszystkie kolejki i automaty wyglądają jak z jakiegoś horroru. Gdy będziemy chcieli wejść na pewną atrakcję wyrosną tam ogromne krwiożercze rośliny. Poprzestańmy an tym momencie gry, gdyż jest ona bardzo długa.