Jak to działa
5.0 1 1642 0
09.07.2017

Nightmares from the Deep 2: The Siren`s Call

Nightmares from the Deep 2: The Siren`s Call to gra Hidden Object Puzzle Adventure. Gra zaczyna się, gdy do naszego muzeum przychodzi pewien niezapowiedziany gość. Prosi nas o otwarcie pewnej skrzyni. Twierdzi, że tylko my możemy tą skrzynie otworzyć. Gdy zdejmiemy z niej niechciane papiery możemy zobaczyć dziwny klucz do tej skrzynki czyli trójkąt. Gdy weźmiemy z wystawy trójkąt, który nada się do otworzenia skrzynki, możemy go włożyć w wyznaczone miejsce. Możemy wziąć z tej skrzynki figurkę złotej ośmiornicy. Nagle zaatakują nas wielkie dziwne kreatury nieprzypominające ludzi, którzy będą wyposażeni w długie szable i gazy łzawiące. Ochroni nas tajemniczy gość, który przyszedł do nas na początku gry. Budzimy się na łodzi z tym samym facetem, co ochronił nas przed atakiem dziwnych istot. Rozmawiamy z nim. Po krótkiej rozmowie dopływamy na wyspę.
Dopływamy do mostu, po którym wchodzimy po schodach do wielkiego domu. Nagle ktoś z tłumu stojącego przed domem z pochodniami rzucił na środek domu lampę naftową z ogniem odpalonym, po czym powoduje pożar. Dzięki hydrantowi, który znajdziemy pod domem możemy z łatwością ugasić pożar. Po szybkim ugaszeniu pożaru możemy wejść po schodach na górę. Na górze w wielkiej wannie możemy ujrzeć prawdziwą syrenę. Opowiada nam o złotych rybkach, które musimy znaleźć, aby włożyć je wszystkie do skrzyni, dzięki czemu z tej skrzyni będziemy mogli wziąć tubę syreny, co przywróci jej wszystkie moce, które ukradł jej wścibski burmistrz Murray. Po krótkiej rozmowie idziemy na balkon z przyjacielem syreny czyli gościem, który przyszedł do nas na początku gry. Pod dom przyjechał burmistrz Murray, po czym jeden z jego poddanych wręczył mu figurkę.
Dzięki figurce złotej ośmiornicy burmistrz miasteczka Kingsmouth wezwał wielkiego krakena, który w mgnieniu oka rozwalił pół domu, bez problemu biorąc syrenę z wanny. Podczas akcji z Krakenem nasz przyjaciel poznany na początku gry został ranny. Aby mu pomóc musieliśmy znaleźć bandaż gdzieś pod domem w apteczce. Pomagamy mu. Spotykamy także dziwnego człowieka przypominającego rybę tak jak każdy mieszkaniec Kingsmouth. Prosi nas o butelkę rumu, który będziemy mogli znaleźć pod pomnikiem Burmistrza Murray'a. Spotkamy tam także małpkę. Gdy damy mieszkańcowi rum wpuści nas do środka, i opowie nam krótką historię tego miasteczka. Pod pomnikiem będziemy mogli znaleźć także skrzynię, o której mówiła nam syrena. Jest tam 12 otworów na złote rybki. Jak damy 1 złotą rybkę do skrzyni, karł będzie nam opowiadał część historii dotyczącej Kingsmouth. Poprzestańmy na tym momencie gry, gdyż jest ona bardzo długa
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez _SkyLone

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

My Free Circus Co to jest za gra? Początek z My Free Circus

Tutorial Kate123
2

Najlepsze symulatory

Poradnik Typowypolak nr 1
3

#7(end) Ultimate Custom Night - Poradnik

Poradnik TheMaślak
4

Baldur’s Gate 3: Powrót Legendy - Gra RPG, która Przewyższa Oczekiwania

Recenzja Grytyczny
5

Last Chaos Last Chaos - Recenzja #14

Recenzja ezuak
6

Howrse Jak zarobić equus i kupony

Poradnik Dressykamila1
7

Biblioteka Modów - Gothic - 2. Potępieni

Recenzja Tybero
8

DOTA 2 Droga ku Mistrzostwu w DOTA 2: Poradnik dla początkujących i średniozaawansowanych graczy

Poradnik Eton
9

Najbardziej opłacalne rzeczy na stronie Bananki.pl

Poradnik Kubsoon243
10

World of Tanks World of Tanks - najlepsza gra o czołgach!

Recenzja Piglinus
Chat