Jak to działa
5.0 1 1728 0
09.07.2017

Nightmares from the Deep 2: The Siren`s Call

Nightmares from the Deep 2: The Siren`s Call to gra Hidden Object Puzzle Adventure. Gra zaczyna się, gdy do naszego muzeum przychodzi pewien niezapowiedziany gość. Prosi nas o otwarcie pewnej skrzyni. Twierdzi, że tylko my możemy tą skrzynie otworzyć. Gdy zdejmiemy z niej niechciane papiery możemy zobaczyć dziwny klucz do tej skrzynki czyli trójkąt. Gdy weźmiemy z wystawy trójkąt, który nada się do otworzenia skrzynki, możemy go włożyć w wyznaczone miejsce. Możemy wziąć z tej skrzynki figurkę złotej ośmiornicy. Nagle zaatakują nas wielkie dziwne kreatury nieprzypominające ludzi, którzy będą wyposażeni w długie szable i gazy łzawiące. Ochroni nas tajemniczy gość, który przyszedł do nas na początku gry. Budzimy się na łodzi z tym samym facetem, co ochronił nas przed atakiem dziwnych istot. Rozmawiamy z nim. Po krótkiej rozmowie dopływamy na wyspę.
Dopływamy do mostu, po którym wchodzimy po schodach do wielkiego domu. Nagle ktoś z tłumu stojącego przed domem z pochodniami rzucił na środek domu lampę naftową z ogniem odpalonym, po czym powoduje pożar. Dzięki hydrantowi, który znajdziemy pod domem możemy z łatwością ugasić pożar. Po szybkim ugaszeniu pożaru możemy wejść po schodach na górę. Na górze w wielkiej wannie możemy ujrzeć prawdziwą syrenę. Opowiada nam o złotych rybkach, które musimy znaleźć, aby włożyć je wszystkie do skrzyni, dzięki czemu z tej skrzyni będziemy mogli wziąć tubę syreny, co przywróci jej wszystkie moce, które ukradł jej wścibski burmistrz Murray. Po krótkiej rozmowie idziemy na balkon z przyjacielem syreny czyli gościem, który przyszedł do nas na początku gry. Pod dom przyjechał burmistrz Murray, po czym jeden z jego poddanych wręczył mu figurkę.
Dzięki figurce złotej ośmiornicy burmistrz miasteczka Kingsmouth wezwał wielkiego krakena, który w mgnieniu oka rozwalił pół domu, bez problemu biorąc syrenę z wanny. Podczas akcji z Krakenem nasz przyjaciel poznany na początku gry został ranny. Aby mu pomóc musieliśmy znaleźć bandaż gdzieś pod domem w apteczce. Pomagamy mu. Spotykamy także dziwnego człowieka przypominającego rybę tak jak każdy mieszkaniec Kingsmouth. Prosi nas o butelkę rumu, który będziemy mogli znaleźć pod pomnikiem Burmistrza Murray'a. Spotkamy tam także małpkę. Gdy damy mieszkańcowi rum wpuści nas do środka, i opowie nam krótką historię tego miasteczka. Pod pomnikiem będziemy mogli znaleźć także skrzynię, o której mówiła nam syrena. Jest tam 12 otworów na złote rybki. Jak damy 1 złotą rybkę do skrzyni, karł będzie nam opowiadał część historii dotyczącej Kingsmouth. Poprzestańmy na tym momencie gry, gdyż jest ona bardzo długa
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez _SkyLone

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

War Thunder War Thunder - recenzja #4

Recenzja ezuak
2

Asphalt 9: Legends Asphalt 9:Legends Recenzja #11

Recenzja ezuak
3

Agar io Agar.io - najpopularniejsza gra ".io"

Recenzja Montezuma0987
4

Minecraft Co jest Minecraft gra komuterowa?

Recenzja Terkel2004
5

ARK: Survival Evolved (B2P) ARK: Survival Evolved Moja recenzja

Recenzja Xbox360
6

War Thunder Jak grac w War Thunder

Poradnik alanobanano
7

Star Stable SSO Recenzja | Trochę o grze dawniej i teraz.

Recenzja Roksanasara
8

World of Tanks Waffentrager: Dziedzictwo

Poradnik Bart1607
9

Gwint Karcianka dla fanów Wiedźmina

Recenzja KaErEle
10

CRSED: F.O.A.D. Recenzja battle royale z ciekawymi rozwiązaniami - CRSED: F.O.A.D

Recenzja Cosiko
Chat