Overwatch - poradnik dla początkującej D.Va
HISTORIA
Swoją karierę D.Va zaczynała od zawodowego gracza w Korei Południowej. Rząd z obawy przed omnikami atakującymi kraj bohaterki postanowił stworzyć specjalny oddział zmechanizowanych dronów o nazwie MEKA. Niestety przeciwnicy z każdym kolejnym rokiem coraz bardziej ulepszali swoją broń i w końcu zdołali zakłócić częstotliwości, które umożliwiały sterowanie dronami. Spowodowało to, że w mechach musieli znajdować się piloci a byli nimi profesjonalni gracze.
UMIEJĘTNOŚCI
MECH
DZIAŁKA FUZYJNE czyli podstawowa broń Hany w jej robocie. Mają one średni zasięg oraz spowalniają postać ale za to nie wymagają przeładowania.
MATRYCA OBRONNA polega na tym, że D.Va tworzy tak zwanego matrixa, który pochłania pociski wrogów.
DOPALACZE dopalają postać czyli dzięki nim możemy wzbić się w powietrze i lecieć niczym ptak jednak działa to przez ograniczony czas lub do momentu aż sami tego nie przerwiemy. Od czasów zmian możemy strzelać podczas używania tej zdolności.
KATAPULTA! jeżeli mech zostanie zniszczony Hana automatycznie katapultuje się z niego.
SAMOZNISZCZENIE to superzdolność polegająca na tym, że mech robi wielkie BOOM niszcząc wszystkich przeciwników w pobliżu o ile nie schowają się za rogiem.
BEZ MECHA
PISTOLET ŚWIETLNY zadaje średnie obrażenia na średni zasięg.
WEZWANIE MECHA jeżeli Hana straci swojego robota może prosto z fabryki przyzwać nowego.
SPOSÓB GRY
D.Va jest bardzo uniwersalnym tankiem ponieważ grają nią zarówno lepsi jak i gorsi gracze (i na dodatek wygrywają!!) a dodatkowo nadaje się do każdej sytuacji czyli jest dobra i w ataku i w obronie. Postać nie jest trudna w obsłudze a można nią osiągnąć bardzo dobre efekty sam grałem nią ponad 100 godzin. Dobrze radzi sobie przeciw Farze, Bastionowi, i Trupiej Wdowie a gorzej z Zarią i Zenyattą.