Androxus - jak grać, jakie karty i umiejętności ?
Nasz bohater jest skrzydłowym, oznacza więc to iż pakowanie się prosto na punkt i otwarta walka z przeciwnikiem z innej drużyny to dość ryzykowny i kiepski pomysł. Duże obrażenia i wysoka mobilność championa są przypłacone bardzo małą ilością zdrowia, która w tym przypadku wynosi zaledwie dwa tysiące punktów.
Bronią którą przyjdzie nam dzierżyć jest specyficzny rewolwer posiadający w swoim magazynku sześć strzałów. Nie jest to porażająca ilość, ale można ten limit nijako obejść o czym napiszę trochę później w tym artykule.
- Revolver - podstawowy atak championa, zadaje on na bliskim dystansie nawet sześćset punktów obrażeń, a na dalszym w przybliżeniu trzysta pięćdziesiąt. Ataki w głowę potrafią zabrać nawet do dziewięciuset życia przeciwnikowi.
- Defiance - przypisany do prawego przycisku myszy atak powoduje iż bohater oddaje w szybkim tempie trzy szybkie strzały we wskazanym kierunku. Cios ten zadaje po trzysta obrażeń jednym trafieniem w korpus, a jeżeli wszystkie strzały dosięgną przeciwika to zostaną mu zadane dodatkowe pięćset obrażeń. Umiejętność ta nie posiada czasu oczekiwania na odnowienie, przez co jeśli chcemy i mamy wystarczająco amunicji to możemy używać jej cały czas.
- Reversal - Androxus nie posiada dużej odporności przeciw wrogim strzałom, dlatego umiejętność ta przydaje się w bardzo dużym stopniu. Powoduje ona powstanie pola pochłaniającego obrażenia z przodu postaci (i działa także tylko z przodu). Po zakończeniu działania pola, champion zadaje około 75% zebranych na siebie w sumie obrażeń we wskazanym kierunku
- Accursed Arm - Zdolność specjalna bohatera, powodująca pojawienie się zielonej aury wokół rewolweru w kształcie paszczy potwora. Przez około cztery sekundy unosimy się w powietrzu i zadajemy potwornie duże obrażenia z naszej broni. Podczas działania umiejętności nie musimy celować bezpośrednio w cel, a obok niego. Warto łączyć ją wraz z Nether Stepem aby wzbić się wysoko w górę i z powietrza ostrzeliwać grupkę wrogów.
Kwestia kart do tej postaci jest mocno dyskusyjna. Wielu ludzi tworzy talie wprost pod siebie metodą prób i błędów. Ja zaproponuje wam układ, który jest według mnie najefektywniejszy :
- Marksman III - powoduje on, że gdy trafimy przeciwnika trzy razy umiejętnością Defiance to odzyskujemy trzy sztuki amunicji. Eliminuje więc ona problem małej ilości strzałów w magazynku
- Seething Hatred IV - Trafienie przeciwnika zmniejsza czas oczekiwania na Reversal o dwie sekundy
- Equivalent exchange III - Leczy ona naszego herosa o wartość 30% zebranych obrażeń umiejętnością Reversal
- Sleight of Hand I - użycie Nether Step generuje nam dodatkowe 3 sztuki ammo
- Buying Time - Reversal generuje nam dodatkowe 3 sztuki ammo