Drogoz - jak grać, jakie karty i umiejętności ?
Nasz ziejący ogniem gad należy do pokaźnego grona postaci skupiających się do zadawania dużych obrażeń obszarowych. Przyczepiona do jego ręki wyrzutnia pocisków sprawia iż może on wystrzeliwać rakiety, które swoim polem rażenia mogą zranić wielu przeciwników naraz. Jest to postać idealnie kontrująca tanków. Dzięki swej mobilności i umiejętności latania po przytrzymaniu klawisza skoku sprawia iż może przemknąć on za linie wroga i posłać w np takiego Fernando salwę ciosów pozbawiając przeciwnika ważnego członka. Drogoz posiada po sześć strzałów na magazynek, przez co może się wydawać to małą ilością, ale w zupełności wystarcza w różnych sytuacjach.
- Wyrzutnia Rakiet - Podstawowy atak Drogoza. Co około 0,85 sekundy jesteśmy w stanie posłać jeden pocisk w stronę przeciwnika. Każda rakieta zadaje osiemset pięćdziesiąt punktów obrażeń
- Plucie Ogniem - Po użyciu tej umiejętności gad wypluwa ze swojego pyska bańkę wypełnioną płomieniami. Sama bańka nie zadaje dużych obrażeń, lecz gdy postanowimy w nią strzelić ta pęka i eksploduje na pobliskich wrogów. Wybuch ten zabiera przeciwnikom aż tysiąc punktów zdrowia.
- Wyskok - Jedna według mnie z pożyteczniejszych umiejętności u tej postaci. Po naciśnięciu klawisza aktywującego smok wzbija się momentalnie w przestworza. Po przytrzymaniu skoku możemy lewitować na sporej wysokości co umożliwia zrobienia efektownego nalotu z naszych rakiet.
- Salwa - Ładuje ona wszystkie dostępne w magazynku ładunki wybuchowe, a po naciśnięciu lewego przycisku myszy uwalnia je jedne po drugim z małymi odstępami od siebie we wskazanym kierunku. Rakiety takie mają zwiększone pole obrażeń i zadają po 250 obrażeń.
- Cios smoka - umiejętność specjalna Drogoza. Po jej załadowaniu i użyciu smok przez chwile stoi w miejscu, a następnie wykonuje szarże, którą należy pokierować tak aby trafić w przeciwnika. Atak ten zabiera zawsze 100% życia trafionego wroga.
- Decimate IV - Umiejętność Salwy zadaje zwiększone o 40% obrażenia wszelakim tarczom i osłonom.
- Splitfire IV - Czas oczekiwania na odnowienie umiejętności Salwy skraca się o 2 sekundy za każde trafienie przeciwnika. Sprawia to iż chwile po poważnym uszkodzeniu osłony już jesteśmy znowu gotowi aby zadać kolejne.
- Reciprocate II - Odnawia ona dokładnie 40% paliwa w naszym plecaku odrzutowym po zabiciu lub asyście. Jeżeli będziemy dobrze grali i chociaż będziemy pomagać innym z naszej drużyny aby dorwać wroga to praktycznie latać możemy bez końca.
- Propel I - Zwiększa ona nasz Wyskok aż o 25%
- Survival I - po zmniejszeniu się naszej ilości życia do 15%, nasza umiejętność Wyskok jest automatycznie zregenerowana. Można dzięki temu często uniknąć śmierci i uciec spod linii ognia.