Jak grać Victorem- poradnik
Witam. Dzisiaj postaram się wam pokazać jak grać jedną z najpopularniejszych postaci w grze Paladins. Victor jest postacią atakującą. Jest postacią która powinna zadawać dużo uszkodzeń drużynie przeciwnej. Jego podstawową bronią jest karabin zadający sporo obrażeń z bliskiej odległości . Pod przyciskiem "Q" rzucimy granat zadający bazowo 750HP. Zdolnością specjalną postaci jest ostrzał artyleryjski dostępny pod przyciskiem "E" . Do dyspozycji mamy 3 pociski. Każdy z nich zadaje po 1400 obrażeń. Po naciśnięciu klawisza "F" nasz żołnierz przechodzi do sprintu standardowo dodaje 65% szybkości biegu, jest to jedna z najlepszych umiejętności poruszania się w grze. Skill ten nie posiada odnowienia czyli jest możliwy do użycia prawie cały czas. Jednak jeśli użyjemy którejś z naszych broni postać automatycznie przestanie biec. Jak wszystkie umiejętności można ją poprawić kartami, ale o tym później. .Największą wadą Victora jest ilość Hit Pointsów oraz spadek uszkodzeń z karabinku wraz z odległością.

Grając w tę grę możesz zdobyć 100
Graj
Gdzie grać Victorem oraz jakimi drogami chodzić.
Należy unikać głównych tras najczęściej uczęszczanych przez wrogów. Należy wybierać trasy poboczne, takie które umożliwią nam oskrzydlenie przeciwnika i zadanie mu jak najwięcej obrażeń. Nie należy stać na punkcie gdyż postać ta posiada zbyt mało HP (2200). Powinniśmy osłaniać drużynę z boku i nie narażać się na ostrzał przeciwnika.
W ciągu paru sekund można wychylić się zza osłony użyć zdolności specjalnej i zabić lub ranić wielu oponentów. Największym wrogiem Victora jest popularna i lubiana przez graczy Skye. Gdy podejdzie na bliską odległość jest nas w stanie zabić w mgnieniu oka.
Najlepiej byłoby mieć kompana grającego właśnie Skye. Tworzą idealny i śmiercionośny duet prawie nie do zatrzymania. Victor posiada również ciekawe perki np. Illuminate umożliwiający dostrzeżnie Skye gdy ta użyje swój kamuflaż.
Należy unikać głównych tras najczęściej uczęszczanych przez wrogów. Należy wybierać trasy poboczne, takie które umożliwią nam oskrzydlenie przeciwnika i zadanie mu jak najwięcej obrażeń. Nie należy stać na punkcie gdyż postać ta posiada zbyt mało HP (2200). Powinniśmy osłaniać drużynę z boku i nie narażać się na ostrzał przeciwnika.
W ciągu paru sekund można wychylić się zza osłony użyć zdolności specjalnej i zabić lub ranić wielu oponentów. Największym wrogiem Victora jest popularna i lubiana przez graczy Skye. Gdy podejdzie na bliską odległość jest nas w stanie zabić w mgnieniu oka.
Najlepiej byłoby mieć kompana grającego właśnie Skye. Tworzą idealny i śmiercionośny duet prawie nie do zatrzymania. Victor posiada również ciekawe perki np. Illuminate umożliwiający dostrzeżnie Skye gdy ta użyje swój kamuflaż.

Grając w tę grę możesz zdobyć
i 100
Graj

Built- czyli jakie karty są najlepsze dla naszego żołnierza.
Jedną z podstawowych kart jakie o jaką powinniśmy wzbogacić naszą talię jest "Szybkie ładowanie". Dzięki tej karcie zabójstwa i eliminacje przywracają nam 18 pocisków.
Kolejną z bardzo ważnych kart jest "Magazynek XL" powoduje powiększenie ilości amunicji w magazynku o 8 sztuk. Po użyciu tej karty w magazynku mamy aż 31 sztuk amunicji oraz możemy odnowić połowę kiedy dojdzie do eliminacji.
Na miejscu trzecim "Kompensator" Przy zastosowaniu tej karty odrzut naszego karabinka ulega redukcji o 75%. Powoduje to iż karabinek praktycznie wcale nie posiada niechcianego efektu oraz znacznie poprawia celność.
Następną równie istotną kartą jest "Grenadier". Za każdego trafionego przeciwnika na regeneracje granatu będziemy czekać o sekundę krócej.
Nasz spis zamyka karta ulepszająca broń główną (karabinek) "Ogień w jamie" za każde trafienie wroga granatem generuje 6 dodatkowych sztuk amunicji do naszego karabinku.
Jedną z podstawowych kart jakie o jaką powinniśmy wzbogacić naszą talię jest "Szybkie ładowanie". Dzięki tej karcie zabójstwa i eliminacje przywracają nam 18 pocisków.
Kolejną z bardzo ważnych kart jest "Magazynek XL" powoduje powiększenie ilości amunicji w magazynku o 8 sztuk. Po użyciu tej karty w magazynku mamy aż 31 sztuk amunicji oraz możemy odnowić połowę kiedy dojdzie do eliminacji.
Na miejscu trzecim "Kompensator" Przy zastosowaniu tej karty odrzut naszego karabinka ulega redukcji o 75%. Powoduje to iż karabinek praktycznie wcale nie posiada niechcianego efektu oraz znacznie poprawia celność.
Następną równie istotną kartą jest "Grenadier". Za każdego trafionego przeciwnika na regeneracje granatu będziemy czekać o sekundę krócej.
Nasz spis zamyka karta ulepszająca broń główną (karabinek) "Ogień w jamie" za każde trafienie wroga granatem generuje 6 dodatkowych sztuk amunicji do naszego karabinku.