Jakie działanie mają kredyty w grze Paladins ??? - Krótki poradnik
Za każdym razem gdy rozgrywacie mecz (nieważnie jaki) dostajecie kredyty, tzn: punkty za które można kupić przedmioty dla postaci. Kupując je zwiększamy:
- Odporność przeciw atakom przeciwnika lub spowolnieniom,
- Użyteczność, która zwiększa szybkość poruszania się, szybszego ładowania umiejętności, szybszej jazdy,
- Leczenie, która zwiększa możliwości przywracania zdrowia
- Atak, który zwiększa ilość zadawanych obrażeń wrogom.
Gdy rozpoczniemy mecz mamy na start do dyspozycji 400 kredytów. Kredyty można zwiększać poprzez pchanie ładunku, atakowanie i eliminowanie przeciwników lub zajmowania punktu.
W trybie rankingowym, a także oblężenia zdobywamy :
- 1 kredyt na sekundę podczas trwania meczu
- 4 kredyty co 2 sek. za zajmowanie punktu + 2 kredyty gdy stoją na nim przeciwnicy
- 300 kredytów podczas zajętego punktu
- 30 kredytów + premia za zabicie przeciwnika
- 15 kredytów + premia za dokonanie asysty na przeciwniku
Czempioni dostają dodatkowe kredyty gdy wykonują swoje zadania, np: healer za leczenie, flank za zabicie celu, obrońca za otrzymywanie obrażeń lub ochronę, czy atakujący za zadawanie obrażeń.
W trybie szturmu i ładunku zmian niewiele, aczkolwiek:
- Dostajemy 5 kredytów na sekundę za udział w meczu (w trybie szturmu)
- Nie dostajemy premii za zajęcie celu
- W trybie pchania ładunku dostajemy 2 kredyty na sekundę i również nie otrzymujemy premii za zwycięstwo / zajęcie celu
Czas podzielić podane przedmioty:
1) Obrona:
- Przystań - zmniejsza otrzymywane przez przeciwników obrażenia o 7/14/21%. Przydaje się głównie osobom, które są narażone na ataki bezpośrednie (pistolet, snajperka, bomby, kusza, łuk ...itd.- ranią wyłącznie jednego wroga). Najlepiej zakupić ten przedmiot gdy gramy atakującymi lub flankami. Zdecydowanie polecam kupić przedmiot snajperom ;)
-Tarcza odbojowa- jej główną cechą jest zmniejszanie obrażeń obszarowych (granat Wiktora, bomby Bomb-Kinga, eksplozje, wybuchy..itd - ranią więcej niż jednego wroga. Polecam kupować ten przedmiot gdy gramy tankami (front line-rami) lub healerami.
-Iluminacja- zwiększa widoczność ukrytych/ niewidzialnych przeciwników o 20/40/60 jednostek (m).- polecam wybierać gdy grasz flankiem lub chcesz szybciej znaleźć ukrytego przeciwnika, np: Skye.
-Odporność- zmniejsza kontrolę tłumu (CC)- okaleczenie, spowolnienie, odepchnięcie..itd. Polecam używać, jeżeli w przeciwnej drużynie macie Bomb-Kinga, Torvalda, Inarę, Pipa, Sha-lina, Maldambę, Grovera, Cassie lub Drogoza. Karta ta redukuje czas spowolnienia o 30/60/90%.
2)Użyteczność:
-Mistrzowska jazda- zwiększa szybkość jazdy twojego "konia" (wierzchowca) o 15/30/45 %. Polecam kupować przedmiot ogólnie front-linerom.
-Zwinność- zwiększa szybkość poruszania się o 10/20/30 %. Polecam kupić kartę podczas grania tankami.
-Chronos- zmniejsza odnowienie wszystkich umiejętności o 10/20/30 %. Koniecznie kup gdy grasz healerami. Możesz go również nabyć aby skrócić czas ładowania umiejętności.
3)Leczenie:
-Odnowa- zwiększa 10/20/30 % więcej leczenia od twoich sojuszników. Polecane gdy grasz tankiem. Pamiętaj, że grając healerem wcale nie zwiększasz samoleczenia. Tylko osoba mająca ten przedmiot będzie otrzymywała więcej healu.
-Weteran- Leczy o dodatkowe 4/8/12 % maksymalnego zdrowia, gdy jesteś poza walką. Polecam kupić go tankom, gdy w drużynie brak healera.
-Lecznicze zabójstwa- przywraca 300/600/900 pkt. zdrowia po udanym zabójstwie. Polecany Barikowi, Jenosowi, Ying oraz Maldambie.
-Wydarcie życia- zapewnia 10/20/30 % kradzieży zdrowia przeciwnika. Polecany przede wszystkim flankom oraz atakującym.
4)Atak:
-Buldożer-zadaje o 50/100/150 % większe obrażenia konstrukcjom (działko, totem leczniczy, miny czy bomby). Polecane przeciw Barikowi, Kinessie, Grohkowi, Inarze oraz Bomb Kingowi i Ying.
-Kauteryzacja- zmniejsza leczenie przeciwnika po zadaniu mu obrażeń o 30/60/90 % na 1.5 s. Polecane dla flanków, lub gdy przeciwnicy mają dużo healerów.
-Niszczyciel- zwiększa obrażenia przeciwników z tarczą (tanków) o 75/150/225 %. Wybierz jeżeli przeciwnicy mają tanka.
-Zwinne dłonie- zwiększa szybkość przeładowania broni o 20/40/60 %. Polecane flankom i czasem atakującym, jednak zależy to od stylu gry gracza.
To już wszystkie przedmioty. Pamiętaj aby kupić odpowiednie przedmioty podczas gry ! Myślę, że poradnik był pomocny nie tylko osobom początkującym. Żegnam i życzę miłej gry w Paladins.