Paladins - Hit czy podróbka ?
Gra została wydana 16 września 2016 roku, czyli około miesiąca po wypuszczeniu na rynek przez Blizzarda swojego produktu. Z miejsca została okrzyknięta jednym z najlepszych Hero Shooterów dostępnych na konsole i komputery osobiste. I muszę tutaj przyznać rację, Paladins to jedna z moich ulubionych strzelanek sieciowych w jakie miałem dotychczas przyjemność kiedykolwiek zagrać. Firma Hi-Rez stanęła na wysokości zadania
Wszystkich championów możemy podzielić na :
- Tanków - Twardych do zabicia gości, służących jako żywa tarcza oraz ostoja dla sojuszników
- Atakujących - Zrobieni docelowo pod zadawanie dużych obrażeń ze średnią ilością zdrowia
- Skrzydłowych - Mają oni mało punków życia, lecz idealnie nadają się jako wsparcie z boku i do zachodzenia wroga od tyłu
- Healerzy - Postacie z umiejętnościami leczącymi
Jedną z ważniejszych, a jak i nie najważniejszą kwestią, są karty do danych postaci. Wzmacniają one poszczególne statystyki herosa dzięki czemu możemy dostosować ją do naszych potrzeb lub znacznie ulepszyć. W samej rozgrywce zbieramy punkty za które możemy wykupywać tymczasowe ulepszenia takie jak przykładowo zmniejszenie czasu oczekiwania na odnowienie umiejętności.
Muzyka jak na mój gust może być. Przypomina mi jednak za bardzo tą z "Overwatch", przydałoby się coś bardziej oryginalnego.
Podsumowując, gra "Paladins" to bardzo podobny twór do dzieła Blizzarda, jednak wnoszący wiele świeżych i innowacyjnych rzeczy. Z jednej strony to dość dziwne, że w tym samym okresie wychodzą taki bardzo bliźniacze produkty, ale z drugiej strony historia zna o wiele więcej podobnych przypadków. Wykonanie wiklinowego koszyka tym samym sposobem na różnych kontynentach jest efektem prób i błędów oraz wpadnięcia dwóch różnych osób na ten sam pomysł. Mogę zatem polecić tą grę każdemu bez wyjątku ;)
Grafika : 9/10
Muzyka : 6/10
Gameplay : 8/10
Klimat : 9/10
Ocena końcowa : 8/10