Paladins -> Jak grać Drogozem?
-> Napastnik
-> 2400 HP
-> Smok wyposażony w wyrzutnię rakiet
-> Uważany za najlepszą postać w grze
-> Skille:
Zadaje obrażenia obszarowe, 850 obrażeń co 0,85 sekundy. (PPM)
Drogoz wypluwa flegmę. Jeżeli flegma wleci w przeciwnika dostaje on 150 pkt obrażeń oraz zadajesz mu o 30% większe ataki przez 4 sekundy, lub możesz strzelić w nią kiedy jeszcze leci, a wszyscy przeciwnicy wokół dostaną 1000 pkt obrażeń. (LPM)
Ładuje wszystkie dostępne rakiety i strzela salwą gdzie każdy pocisk zadaje 250 obrażeń i 200% więcej przeciwko tarczom (Q)
Wysoki wyskok w górę. Aby dłużej latać należy przytrzymać Spację (F)
ULTIMATE(E)
Zadaje 100% możliwych obrażeń przeciwnikowi.
Drogoz jest postacią, która zamiast skoku może latać. Smok uważany jest za jedną z najlepszych postaci w grze, ponieważ zadaje on niesamowite obrażenia i jest dość trudny do zabicia.
Najlepsza umiejętność naszego smoka. W połączeniu z legendarną kartą Zapłon potrafi siać niezłe spustoszenie w szeregach wroga. Należy jej używać kiedy kilku wrogów jest skupionych blisko siebie. Wtedy wszyscy dostaną około 1000 obrażeń i zostaną odrzuceni na daleki dystans.
Umiejętność pod Q jest przydatna do zniszczenia tarczy tankowi oraz do mocnego obicia życia przeciwnikom, którzy stoją blisko siebie.
Podczas używania F Drogoz może dokładnie zobaczyć jak ustawieni są przeciwnicy, rzucić salwę lub plunąć flegmą na środek, aby przeciwnicy już na początku rundy mięli spore straty HP.
Ultimate jest dobrze wykorzystane tylko wtedy kiedy wlecimy naszym Drogozem podczas w furii w jakiegoś tanka, który posiada więcej niż 60% życia.
Umiejętności Drogoza odnawiają się bardzo długi czas. Kronos sprawi, że będziesz mógł ich częściej używać, co da Ci przewagę nad przeciwnikami.
Drogoz jest trudny do zabicia, ze względu na jego możliwości latania, lecz często są sytuacje kiedy nie ma pełnego paska zdrowia. Kradzież życia, czy Lecznicze zabójstwo na pewno rozwiąże ten problem.
Wspomniana wcześniej legendarna karta Zapłon pozwala odrzucić przeciwników na daleką odległość podczas użycia Flegmy (PPM). Zadaje ona dodatkowo 30% więcej obrażeń trafionym celom. Należy jednak pamiętać, że musimy trafić pociskiem w naszą latającą flegmę.
Poniżej przedstawię talię, która jeszcze bardziej ulepszy i tak fenomenalną postać w grze jaką jest Drogoz:
-> Mistrzostwo (4)
-> W górę (4)
-> Szaleństwo łowów (2)
-> Pojemność płuc (1)
-> Przetrwanie (1)