Paladins -> Jak grać Evie?
-> Skrzydłowy
-> 1800 HP
-> Lodowa czarodziejka
-> Ogromne obrażenia
-> Wielka mobilność
-> Skille:
Wysyła mrożący strzał, który wybucha przy kontakcie zadając 930 obrażeń, co 1 sekundę. (LPM)
Zamieniasz się w blok lodu. Przez 3 sekundy zyskujesz niewrażliwość na obrażenia. (PPM)
Teleportacja na małą odległość. (Q)
Siadasz na kostur i latasz przez 2 sekundy.(F)
ULTIMATE(E)
Wywołujesz potężną, lodową burzę. Przez 4 sekundy cele znajdujące się wewnątrz niej otrzymują 40 obrażeń co 0,25 s, są spowolnione i okaleczone.
Evie jest jedną z najbardziej ruchliwych postaci w grze. Grając przeciwko niej nie możemy być zbytnio oddaleni od drużyny, ponieważ nie będziemy mięli z nią żadnych szans. Evie zadaje fantastyczne obrażenia. Często potrafi zabić niektórych czempionów na 2 strzały.
Lodowy blok zablokowuje wszystkie obrażenia przez 3 sekundy. Genialna umiejętność, zwłaszcza kiedy zostało nam mało życia, a przeciwnik czeka, aby nas dobić.
Teleportacja działa niestety tylko na krótki zasięg. Mimo to możemy nią zaskoczyć wroga od tyłu, bądź momentalnie zmienić swoją pozycję.
Szybowanie na naszym kosturze przydaje się kiedy chcemy szybko uciec od wroga. Często na tej postaci będziemy walczyć 1 vs 1 i kiedy nie wszystko idzie po naszej myśli, wsiadamy na kostur i odlatujemy jak najszybciej.
Ultimate należy użyć podczas walki o środek. Znajdują się tam tankowie jak i healerzy i wszyscy oni zostaną spowolnieni, okaleczeni i nie będą mogli się wydostać z naszej lodowej zamieci.
Evie posiada tylko 1800 HP. Jest to strasznie mało. Mimo, że potrafi zabić na 2-3 pociski, sama pada na 2 strzały. Kradzież życia czy Lecznicze zabójstwo zdecydowanie pomoże jej przetrwać.
Legendarna karta Evie Tunel czasoprzestrzenny jest zdecydowanie najlepsza dla naszej lodowej wiedźmy. Pozwala on nam po teleportacji wrócić do wcześniejszej lokalizacji. Bardzo się to przydaje kiedy podjęliśmy złą decyzję, szybko straciliśmy nasze i tak mizerne HP oraz nadal jesteśmy w ogromnym niebezpieczeństwie. Dodatkowo wróg po takim zagraniu może być mocno zdezorientowany.
Poniżej jest deck, który zdecydowanie polepszy grę lodową czarodziejką:
-> Migotanie (4)
-> Zimna krew (4)
-> Teleport (2)
-> Wielka odległość (1)
-> Uderzenie (1)