Paladins -> Jak grać Grohkiem?
-> Support
-> Ork Błyskawic
-> 2700 HP
-> Duży czas odnowienia leczenia
-> Leczenie obszarowe
-> Skille:
Kostur, który zadaje 75 obrażeń co 0,1 sekundy. Bardzo dobry na krótki/średni zasięg. Kostur odnawia się automatycznie, gdy nie jest używany (LPM)
Wystrzela pocisk porażenia, który odbija się między wrogami, zadaje każdemu 125 obrażeń i spowalnia ich o 30%. (PPM)
Ustawia totem, który ma 900 punktów wytrzymałości i leczy sojuszników 420 HP/sekundę. Działa 6s.(Q)
Wchodzisz w ścieżkę duchów. Nie można w Ciebie wycelować, usuwa negatywne efekty oraz dostajesz 20% szybkości ruchu na 1,5s.(F)
ULTIMATE (E)
Przez 3 sekundy w małym obrębie spowalniasz i zadajesz po 200 obrażeń przeciwnikom co 0,5 oraz co 0,5s leczysz siebie i 2 sojuszników o 500 HP.
Grohk uważany jest za bardzo słabego healera. Jest on również bardzo rzadko spotykany. Lecz gdy ułożymy dla niego dobrą talię jest on świetną postacią.
Porażenie jest to jedyny atak orka, który jest na daleki zasięg. Kiedy trafimy nim we wroga i niedaleko niego znajduje się przeciwnik promień będzie się między nimi odbijał kilka razy.
Totem leczniczy to jedyny umiejętność lecznicza Grohk'a. Przez wielu graczy uważany jest za zbyt słaby, ponieważ ma on bardzo długi czas odnowienia (15s), nie leczy zbyt dużo oraz dosyć łatwo go zniszczyć. Najlepszym rozwiązaniem jest ustawić totem za tarczą naszego Tanka (Fernando Makoa, Ash, Barik) i wtedy nie ma szans, że ktoś nam go zniszczy.
Jest to tryb ucieczki orka. Bardzo przydatna jest ta umiejętność, gdy np. Mamy mało HP, Willo wyrzuci kiełek, lub kiedy słyszymy Ultimate Skye, Bomb Kinga, czy Drogoza.
Ultimate potrafi przywrócić w ciągu 3 sekund, aż 9000 HP oraz zadać 2400 HP przeciwnikom!
Kiedy w przeciwnym teamie jest Mal Damba, Seris czy Ying Kauteryzacja będzie bardzo przeszkadzać w wypełnianiu ich ról.
Oczywiście dla supporta ważne jest kupno Przystani/Tarcz, ponieważ nie ma on zbyt dużej ilości HP i często jesteśmy focusowani, aby nie leczyć naszych tanków.
Grohk posiada 2 ciekawe karty legendarne:
->Zasięg totemu-> leczy 50% więcej życia i sojusznicy otrzymują na 2s redukcję kontroli tłumu
->Wir-> Porażenie odbija się o 4 więcej, a nasz atak bronią skraca je o 0,3s na strzał
Poniżej przedstawię 2 decki, aby każdy mógł sobie wybrać, która legendarna karta mu pasuje:
TOTEM:
-> Zasięg (4)
-> Trzask (4)
-> Widmo (2)
-> Monolit (1)
-> Wichura (1)
PORAŻENIE:
-> Miotacz błyskawic (4)
-> Gwiezdny podróżnik (4)
-> Widmo (2)
-> Totemiczny ratunek (1)
-> Piorun łukowy (1)