Paladins -> Jak grać Inarą?
-> Tank
-> Kamienna strażniczka
-> 4700 HP
-> Dużo instalacji
-> Umiejętności defensywne
-> Skille:
Wystrzeliwuje 3 pociski co 0,4s, a każdy z nich zadaje po 225 obrażeń. (LPM)
Przez 5 sekund masz postawę obronną. Ty i instalacje odnosicie 30% obrażeń mniej i jesteś leczony o 60% więcej. (PPM)
Mur wyrasta z ziemi i stoi tam 5s, lub dopóki nie zostanie zniszczony.(Q)
Z ziemi wyrasta obelisk, który na małym obszarze spowalnia wrogów i zadaje 150 obrażeń co sekundę.(F)
ULTIMATE(E)
Rzucasz włócznią, która w promieniu 40 jednostek rozbija tarcze, zadaje każdemu 500 obrażeń oraz ogłusza wrogów na 2 sekundy.
Inara to dość rzadko spotykany tank, ponieważ jest niesamowicie trudną postacią do gry. Na pierwszy rzut oka widzimy, że Inara nie ma bladego pojęcia o ataku, a jej defensywa i tak nie jest jakąś rewelacją w porównaniu do innych tanków. Jest to oczywiście nieprawda, Inara jest niesamowitą postacią i z czystym sercem uważam ją za jednego z lepszych twnków w grze.
Postawa obronna. Kiedy mamy użytą tę umiejętność bardzo ciężko nas zniszczyć, szczególnie kiedy mamy zapewnioną opiekę od dobrego healera ( przypominam o +60% redukcji leczenia!.) Najlepiej wykorzystywać to kiedy nasze HP spadło do połowy, a my czujemy, że niedługo może być nasz koniec.
Tworzenie muru jest naszą tarczą. Świetną taktyką jest oddzielenie np. Tanka od healera (będzie on totalnie bezbronny). Nasz Impas potrafi również uratować nasze życie przed Ultimate Drogoza, czy Ruckusa, ale także przed stratą dużej ilości zdrowia od zwykłych ataków Kinessy lub Sha Lin’a. Utworzony przez nas mur ma również zastosowanie jako zablokowanie drogi.
Impas jest dobry kiedy chcemy zatrzymać wroga blisko siebie, ponieważ kiedy wróg wejdzie w dosyć mały promień raczej się już z niego nie wydostanie.
Do kupna klasycznie zachęcam Przystań/ Tarcze Bojowe.
Często potrzebujemy dość mocnego leczenia, dlatego Odnowa powinna rozwiązać ten problem. Kiedy będziemy ten przedmiot rozwinięty maksymalnie i nasza postawa obronna będzie aktywna, leczenie nas będzie mocniejsze o 90%!
Inara posiada długie czasy odnowienia. Kronos będzie dobrym zakupem.
Inara posiada 3 ciekawe legendarne karty. Według mnie najlepsza jest Matczyna Łaska, która daje nam 20% redukcji obrażeń oraz odporność na kontrolę tłumu kiedy mamy aktywowaną postawę obronną. Poniżej znajduje się deck do niej:
-> Geomanta (4)
-> Kamienny bastion (4)
-> Stojące monolity (2)
-> Toczące się głazy (1)
-> Magnetyt (1)