Paladins -> Jak grać Jenosem?
-> Healer
-> 2600 HP
-> Astrolog
-> Szybkostrzelny
-> Spore leczenie
-> Skille:
Zadaje 120 obrażeń, co 0,13s na średni dystans. (LPM)
Przez 10 sekund leczy 250 HP na sekundę, ignorując przeszkody. (PPM)
Unosi wroga w górę i zadaje mu 250 obrażeń na sekundę przez 2,5 sekundy. Jeżeli wrogowi uda się poruszyć następuje przerwanie unoszenia. (Q)
Czempion porusza się aż 75% szybciej. Dodatkowo skoki są wyższe, a spadanie jest wolniejsze. Uniemożliwia atak. (F)
ULTIMATE(E)
Jenos przez 1,5 sekundy zbiera energię, po to aby zadać cios na ogromną odległość, który zadaje 2400 obrażeń ignorując wszelkie przeszkody. Zyskuje on wtedy odporność na kontrolę tłumu.
Jenos jest nowo wprowadzonym healerem do gry. Jego spore umiejętności leczenia oraz niesamowite ultimate sprawiło, że został on znienawidzoną postacią przez większość graczy.
Leczenie Jenosa przywraca jednemu sojusznikowi przez 10 sekund 2500 HP. Jest do dobry wynik, lecz jeszcze daleko brakuje mu do osiągnięcia najlepszego leczenia w grze, ponieważ przed nim znajduje się Seris i Mal'Damba.
Umiejętność pod Q jest bardzo dobra kiedy w przeciwnej drużynie znajduje się przeciwnik nie posiadający ucieczki np. Torvald, czy Tyra. Jest on wtedy praktycznie bezbronny, a nasi sojusznicy mogą zadać mu spore obrażenia.
Umiejętność pod F służy tylko i wyłącznie do ucieczki, lub szybkiej zmiany pozycji.
Ultimate Jenosa zadaje każdemu, kto stanie na drodze potęgi kosmosu, 2400 obrażeń. Nie zważa ono, na żadne przeszkody, czyli przenika przez wszystkie ściany oraz tarcze.
Kauteryzacja zapewnia szybsze zniszczenie tanków z drużyny przeciwnej. Broń Jenosa jest szybkostrzelna, przez co efekt redukcji leczenia celu będzie ciągle aktywny.
Legendarna karta Niebiański dotyk zdecydowanie jest najlepsza dla Jenosa. Sprawia ona, że z góry przywracamy naszemu sojusznikowi 15% życia. Przykładowo: Kiedy w naszej drużynie mamy Barika i rzucimy na niego umiejętność leczenia, to przywrócimy mu 510 HP(natychmiast) + 2500 HP( wciągu 10 sekund). Brzmi niesamowicie.
Poniżej jest deck, dzięki któremu będziemy leczyć sojuszników o wiele częściej i o wiele więcej:
-> Względność (4)
-> Retrogradacja (4)
-> Czas gwiazdowy (2)
-> Słoneczne żagle (1)
-> Lata świetlne (1)