Paladins -> Jak grać Kinessą?
-> Napastnik
-> 2000 HP
-> Snajper
-> Największe obrażenia na strzał w grze
-> Słaba walka na bliski dystans
-> Skille:
Co 0,15 sekund zadaje 150 obrażeń. 20 sztuk amunicji. (PPM)
Zmodyfikuj broń, aby uzyskać tryb snajperski. Zadaje 1200 obrażeń na strzał. (LPM)
Rozrzuca maksymalnie dwie miny, które spowalniają wrogów o 30% i zadają im 4 obrażenia co 0,2 sekundy. Cele pod wpływem min otrzymują od Ciebie 30% większe obrażenia (Q)
Transporter, który teleportuje Cię w wyznaczone przez Ciebie miejsce.(F)
ULTIMATE(E)
Strzały snajperskie nie zużywają amunicji, a Ty przez 5 sekund zadajesz 50% większe obrażenia, jeżeli trafisz w górną połowę ciała.
Kinessa zadaje największe obrażenia na strzał. Niestety jest ona głównym celem skrzydłowych, a w starciu z nimi jest zupełnie bez jakikolwiek szans.
Pod LPM mamy jeden z lepszych ataków w grze. Kiedy wszystkie paski na bokach załadują się do końca zadamy aż 1200 obrażeń, a trafiając przeciwnika w głowę 1800.
Miny dla Kinnesy są pełnią funkcję obrony. Wystarczy, że rozrzucimy je tam gdzie spodziewamy się ataku skrzydłowego, a zostanie on spowolniony przez co zdecydowanie łatwiej będzie go trafić z naszego trybu snajperskiego.
Kiedy wyczuwamy niebezpieczeństwo transporter jej naszą jedyną formą ucieczki. Niestety nie ma on dalekiego zasięgu.
Ultimate Kinessy należy użyć tylko wtedy kiedy jesteśmy pewni, że mamy przestrzał na wrogów i nie mają oni sposobu na ucieczkę.
Kiedy w przeciwnej drużynie jest Skye należy kupić Iluminację, po to, aby chodź trochę zwiększyć nasze szanse w walce z nią.
Nasza mała ilość punktów życia sprawia, że będziemy bardzo często ginąć jeżeli nie znajdziemy sobie odpowiedniej pozycji. Mistrzowska jazda pomoże nam szybko wrócić na pole walki.
Legendarna karta Kinessy Sokole Oko jest fenomenalna jeżeli umiemy każdy nas strzał oddać w głowę przeciwnika. Dodaje ona +50% większe obrażenia strzałom w głowę, co sprawia, że zadamy ich, aż 2400! Dzięki temu większość wrogów jest na jeden strzał, a jeżeli trafimy w głowę wrogiemu tankowi dwa razy pod rząd, to pada on na 2 strzały.
Poniżej znajduje się deck, który powinien chodź trochę umilić wam grę tą trudną postacią:
-> Przywrócenie (4)
-> Teleportujcie mnie (4)
-> Szybka luneta (2)
-> Talent (1)
-> Oktopresor (1)