Paladins -> Jak grać Lexem?
-> Skrzydłowy
-> 2200 HP
-> Sędzia sprawiedliwy
-> Duże obrażenia
-> Duża mobilność
-> Skille:
Strzał z magnuma, który zadaje 680 obrażeń, co 0,7 sekundy. Dobre tylko na krótki lub średni zasięg.(PPM)
Przez 1,4 sekundy zadajesz najbliższemu celowi 1050 obrażeń. Strzały zadają mniej obrażeń, ale każdy jest celny.(LPM)
Losowo wybiera cel. Jeżeli go zabijemy dostajemy extra kredyty i kiedy jesteśmy blisko niego znamy jego położenie.(Q)
Lex robi wślizg na średni zasięg. Może podczas niego strzelać.(F)
ULTIMATE(E)
Zabijasz wszystkie cele, które mają mniej niż 65% wytrzymałości. Cele, które mają więcej otrzymują 600 obrażeń i spowolnienie na 1 sekundę.
Lex jest znienawidzoną postacią przez wielu graczy, a to wszystko przez jego wysoką mobilność oraz wielkie obrażenia na strzał. DPS’y mają z nim dość małe szanse, szczególnie kiedy muszą walczyć 1 vs 1.
Świetna umiejętność, szczególnie kiedy wróg jest na dobicie. Podczas jej trwania nie musimy się martwić, że oddamy strzał niecelnie, ponieważ gra robi to za nas automatycznie.
Umiejętność pod Q jest najrzadziej używana, ponieważ jej ponowne użycie trwa aż 30 sekund, lub kiedy wrogi cel zemsta zostanie zabity. Dzięki niej możemy zobaczyć wroga nawet przez ściany, lecz tylko z bliskiej odległości od niego.
Wślizg jest naszym sposobem ucieczki lub bardzo szybkim zbliżeniem się do wroga. Możemy jej używać co 3 sekundy, co jest świetnym wynikiem.
Ultimate Lexa jest bardzo dobre kiedy przeciwnicy znajdują się blisko siebie i większość jest na dobicie.
Kauteryzacja wspomaga twojej drużynie szybciej niszczyć wrogów. Dostają oni mniej leczenia, przez co o wiele łatwiej ich zabić.
Dla Lexa świetną legendarną kartą jest karta Odkrycie. Dzięki niej wrogowie pod celem zemsty otrzymują aż 20% więcej obrażeń, a jej czas odnowienia spada do 15 sekund. Sprawia to, że umiejętność zemsta staje się niesamowicie przydatna. Przeciwnikowi, który został wylosowany przez naszą umiejętność zadamy około 816 obrażeń. Dzięki temu większość naszych przeciwników padnie na 2-3 strzały.
Poniżej jest talia, która jest najlepszą pod grę Lexem:
-> Wymuszenie (4)
-> Hart (4)
-> Uwarunkowanie (2)
-> Początek (1)
-> Zaopatrzenie (1)