Paladins -> Jak grać Pipem?
-> Healer
-> 2500 HP
-> Szalony alchemik
-> Wykorzystywany głównie jako skrzydłowy
-> Skille:
Strzela miksturami, które co sekundę zadają 600 pkt obrażeń. (LPM)
Wyrzuca flakon, który spowalnia wrogów o 50% na 2 sekundy i zadaje 150 pkt obrażeń. (PPM)
Mikstura, która przywraca sojusznikom po 1200 HP (Q)
Pip przez 3 sekundy wykonuje o wiele wyższe i dłuższe skoki.(F)
ULTIMATE(E)
Pip rzuca flakonem, który zadaje 200 obrażeń i zamienia przeciwników w kurczaki na 4 sekundy. Kurczaki posiadają 1500 HP oraz nie mogą używać żadnych umiejętności.
Pip przydzielony jest jako wsparcie, ale zdecydowanie lepiej odnajduje się jako skrzydłowy. Duże obrażenia, wysoka mobilność oraz możliwość samo leczenia się sprawia, że gracze wybierają walkę w bocznych flankach niż pomoc tankom w środku.
Umiejętność jest świetna w połączeniu z Ultimate. Przeciwnicy zamienieni w kurczaki nie będą mogli nigdzie uciec, ponieważ będą spowolnieni, aż o 50%. Kiedy gramy jako skrzydłowy możemy sprawdzić, aby nasz cel nie mógł nigdzie uciec i był łatwym do zabicia przeciwnikiem.
Jedyna umiejętność, którą Pip potrafi leczyć. Leczy dość sporo, bo aż 1200 HP, lecz niestety rzadko- co 8 sekund.
Pip wykonuje bardzo wysokie skoki. Podczas aktywowania tej umiejętności potrafi także używać podstawowego ataku.
Ultimate Pipa należy używać kiedy wrogowie są bardzo blisko siebie. Kiedy widzimy pojedynczy cel, raczej sobie darujmy używanie naszej arcyzdolności. Można wykorzystać ją potem w zdecydowanie lepszy sposób.
U Pipa zdecydowanie brakuje szybkości ruchu. U skrzydłowego szybkość jest bardzo ważna. Kupując zwinność będziemy o wiele bardziej szybsi.
Osobiście uważam, że Pip o wiele bardziej sprawdza się jako skrzydłowy. Dlatego do gry nim zalecam legendarną kartę Katalizator. Sprawia ona, że cele trafione wybuchowym flakonem zostają oznaczone na 3 sekundy i otrzymują o 40% większe obrażenia z naszych ataków. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze szybciej zniszczyć osamotnionych przeciwników, nie dając im jakichkolwiek szans na przeżycie.
Poniżej przedstawiam deck, który sprawi, że Pip będzie jeszcze lepszym skrzydłowym:
-> Boczne zbiorniki (4)
-> Instynkt (4)
-> Grawiton (2)
-> Kawałeczki (1)
-> Twardziel (1)