Paladins -> Jak grać Torvaldem?
-> Tank
-> 5000 HP + 2000 tarcza
-> Runiczny Mędrzec
-> Duża ilość zdrowia i tarczy
-> Powolny
-> Autocelowanie
-> Skille:
Atak na pojedynczy cel zadający 50 obrażeń na 0,1s. Dobre na krótki zasięg (LPM)
Przywraca tarczy 850 PZ na sekundę lub wysysa z tarczy 2000 HP na sekundę i przekazuje swojej. (PPM)
Na 2 sekundy sojusznik otrzymuje tarczę o wartości 2000 PZ (Q)
Ucisza i rozbraja wrogów na 1,5s. (F)
ULTIMATE(E)
Zmasowany odrzut wrogów przez 2,35 sekundy.
W ostatnim patchu Torvald zmienił się niesamowicie. Jego tarcza i zdrowie uległy zmianie (na plus). Wcześniej wystarczyło kupić przedmiot Niszczyciel, a Mędrzec był totalnie bez szans. Teraz Torvald jest świetnym tankiem, ponieważ dosyć ciężko go zabić, a w połączeniu z dobrym healerem stanowią duet praktycznie nie do pokonania.
Klikając PPM aktywujemy najlepszą według mnie umiejętność dla naszego tanka. Tak zwane doładowanie świetne jest przeciwko Fernando, czy Torvald'owi. Wysysanie 2000 HP/s jest przydatne i imponujące. Odnawiania swojej tarczy powinniśmy używać od razu kiedy ją stracimy.
Najlepiej chronić sojuszników tarczą kiedy mają oni mało HP lub kiedy oddalają się oni od reszty grupy. Daje to im trochę więcej przewagi, lecz należy pamiętać, że taka tarcza trwa tylko 2 sekundy.
Uciszenie i rozbrojenie powoduje, że wróg nie może atakować oraz używać umiejętności. Bardzo przydatne jest kiedy walczymy z kimś 1 vs 1.
Ultimate Torvald'a jest jedynym atakiem na daleki zasięg. Możemy nią wypchać przeciwników od ładunku, z punktu, czy nawet wyrzucić ich poza mapę.
Mimo, że Torvald atakuje tylko najbliższe, pojedyncze cele Kauteryzacja bardzo się przydaje, ponieważ ataki Torvald'a są ciągłe i rzadko kiedy mają przerwę.
Na mapach otwartych np. Rynek rybny, Wyspa żaby Ultimate jest bardzo przydatny, ponieważ przez 2,35 sekundy możemy za mapę wyrzucić, aż 3 wrogów (lub nawet więcej przy odrobinie szczęścia)! Aby częściej używać ulta zakup Dopalacz Morale będzie idealnym pomysłem.
Torvald ma 3 interesujące legendarne karty, z czego każda jest grywalna.
-> Prąd zmienny-> dłuższy czas doładowania o 1,5 sekundy
-> Prądy strugowe-> Runiczny wybuch (F) zadaje 500 DMG
-> Badania w terenie -> Sojusznicy pod ochroną zadają 40% obrażeń więcej
Poniżej przedstawiam deck dla legendarnej karty Prąd Zmienny. która według mnie jest najlepsza:
-> Przewodnictwo (4)
-> Witalny uścisk (4)
-> Glif zdrowia (2)
-> Glif odsysania (1)
-> Rzeźbiarz czasu (1)