Paladins -> Jak grać Ying?
-> Healer
-> 2350 HP
-> Iluzje
->Leczenie kilku osób na raz
-> Skille:
Strzela ciągłą wiązką ze swojego lusterka, która robi to 5 razy, każda zadaje 120 obrażeń co 0,7 sekundy.(PPM)
Postawione wcześniej iluzje gonią wrogów i roztrzaskują się zadając 500 punktów obrażeń.(LPM)
Stawia iluzję, która leczy 350 HP na sekundę.(Q)
Zamieniasz się miejscami z najdalej położoną iluzją. Jeśli akurat żadnej nie ma, Ying trafi w miejsce ostatniej aktywnej iluzji.(F)
ULTIMATE(E)
Każdy sojusznik otrzymuje niezniszczalny pryzmat, który leczy 200 HP co sekundę.
Ying jest często spotykanym healerem na polach bitwy. Gracze wybierają ją ze względu na dość duże leczenie, które może leczyć kilka osób na raz. Ying jest bardzo dobra kiedy w naszym zespole jest dwóch tanków, gdzie większość postaci może leczyć tylko jednego.
Umiejętności pod prawym przyciskiem myszy nie zalecam używać zbyt często. Mimo, że zadaje ona spore obrażenia, to przez nią tracimy iluzje, które potrafią leczyć naszych sprzymierzeńców.
Iluzje, które możemy rozstawić leczą naszych sojuszników w tempie 350HP/s. Niestety nie możemy zadecydować kogo leczymy, ponieważ one same robią to automatycznie.
Umiejętność pod F jest świetnym sposobem ucieczki. Wystarczy, że jedną iluzję postawimy troszkę dalej i nawet jeśli zostanie ona zniszczona, teleportujemy się na jej miejsce.
Ultimate Ying należy użyć kiedy w naszym zespole jest 4-5 żywych sojuszników. Najlepiej sprawdza się ono podczas obrony kiedy każdy stoi w jednym miejscu i zajmuje najlepszą dla niego pozycję.
Aby Ying jak najdłużej wytrwała na polu walki redukcja obrażeń bardzo się przyda. Kupno Przystań/Tarcze będzie odpowiednim wyborem.
Wielu graczy uważa, że Ultimate Ying jest fenomenalne. Jeżeli uważasz podobnie przedmiot Dopalacz Morale będzie idealny. Sprawia on, że nasza arcyzdolność ładuje się 15/30/45% szybciej.
Jest tylko jedna legendarna karta dla Ying, która wspomaga leczenie,a nazywa się ona Jak żywe. Nasze iluzje leczą, aż dwóch sojuszników za jednym razem, lecz o 30% mniej, co daje nam 490HP/s.
Poniżej przedstawiam deck z którym powinniśmy leczyć jeszcze więcej:
-> Naprzód (4)
-> Szwadron (4)
-> Przewinięcie (2)
-> Mesmeryzm (1)
-> Wiosenny rozkwit (1)