Paladins -> Jak grać Zhinem?
-> Skrzydłowy
-> 2000 HP
-> Szybkie ataki
-> Skille:
W ciągu 2 s ciska płomieniem dwa szybkie ciosy, które zadają 450 obrażeń, oraz cios mocniejszy, który zadaje 700 obrażeń.(LPM)
Przez 2 sekundy blokuje atak od przodu. Obrażenia są niwelowane, a on sam zadaje 700 obrażeń, jeżeli wrogi champion spróbuje go zaatakować.(PPM)
Zhin zmienia się w kłąb dymu. Nie można mu zadać jakichkolwiek obrażeń, a on sam porusza się o 20% szybciej przez 2,5 sekundy.(Q)
Rzuca się wirem zadając każdemu po 400 obrażeń.(F)
ULTIMATE(E)
Zhin wykonuje serię brutalnych ataków. Przez 1,5 sekundy unieruchamia wroga zadając mu 2000 obrażeń.
Zhin jest obecnie jednym z lepszych skrzydłowych w grze. Spowodowane jest to tym, że jest on trochę nie zbalansowany do innych postaci w grze i w rękach dobrego gracza potrafi być totalnym rzeźnikiem.
Zhin potrafi kontrować ataki innych wrogów. Użycie tej umiejętności automatycznie niweluje obrażenia, a sam Zhin zadaje wrogu 700 obrażeń.
Kłąb dymu służy nam jako ucieczka. Nie otrzymujemy wtedy żadnych obrażeń oraz przemieszczamy się o 20% szybciej.
Wir potrzebny nam jest tak samo jak Kłąb dymu. Możemy go użyć jako szybkie przemieszczenie się. Jeżeli rzucimy się nim we wrogów zadamy każdemu po 400 obrażeń.
UItimate Zhina potrafi zjechać w ciągu 1,5 sekundy całe życie, nawet tankom! Wróg jest wtedy unieruchomiony, nie może nam nic zrobić. Aby cały atak się udał, Zhin musi trafić we wroga, co nie jest tak proste jak może się wydawać.
Zhin posiada bardzo ciekawe ultimate. Części graczy bardzo ono przypadło do gustu, a jeżeli chcemy mieć je znacznie częściej należy kupić Dopalacz Morale.
Zhin posiada dwie ciekawe legendarne karty. Pierwsza to Odwet. Dzięki niej po skontrowaniu zostajemy w pozycji kontry. Kiedy wróg ciągle w nas atakuje my możemy każdy jego cios blokować i zadawać mu 700 obrażeń. Druga nazywa się Dym i sprawia ona, że podczas trwania kłębu dymu, leczymy się o aż 60%.
Oto jest deck zrobiony pod legendarną kartę Dym, ponieważ uważam, że jest ona znacznie lepsza:
-> Zjadliwość (4)
-> Smoczy olej (3)
-> Rozniecenie (3)
-> Pożoga (1)
-> Kryjówka (1)