Paladins-> Najlepszy healer w grze (Jak grać Mal Dambą?)
-> Healer
-> 2650 HP
->Przywoływacz duchów
-> 450 DMG/na strzał
-> Skille:
Plująca kobra -> Co 0,55 s strzela kulą jadu, zadając 450 pkt. + Przeładowanie powoduje rzut kobrą zadając max 550 pkt. obrażeń oraz ogłuszając wroga na 1 sekundę. (LPM)
Leczy sojusznika, przywracając mu 280 PZ na sekundę przez 5 sekund. (PPM)
Rzut tykwą pełną jadu, która przywraca sojusznikom 280 PZ na sekundę i zadaje wrogom 200 pkt. obrażeń na sekundę. (Q)
Szybki ślizg w przód, podczas którego nie można wziąć czempiona na cel.(F)
ULTIMATE (E)
Przeraża wszystkie cele na 2 s i podnosi o 20% wszystkie obrażenia, które odnoszą w tym czasie wrodzy czempioni.
Mal damba to przywoływacz duchów. Uznawany jest za najlepszego supporta w grze, ponieważ posiada on aż dwie umiejętności leczące (PPM, Q). Jak można się domyślić jego główną rolą jest zapewnienie leczenia swoim sojusznikom, lecz również jak najczęstsze ogłuszanie przeciwników poprzez przeładowanie swojej kobry.
-> Totalny healer. Skupiamy się jedynie na leczeniu swoich sprzymierzeńców. Bardzo rzadko używamy przeładowania, za to jak najczęściej Tykwy(Q) oraz Duchów Naprawczych(PPM).
-> Ogłuszanie. Dość znana taktyka polegająca na strzał -> przeładowanie-> strzał -> przeładowanie. Pozwala to nam na pozbawienie możliwości ruchów/strzałów Tankom z drużyny przeciwnej.
Ja osobiście uważam, że pierwszy sposób jest lepszy, ponieważ jeżeli przeciwnik w sklepie kupi sobie Odporność, nasze przeładowanie nie będzie miało sensu.
Bardzo ciekawą umiejętnością jest tykwa, ponieważ może ona 'odstraszyć' przeciwników kiedy rzucimy ją w miejscu przejęcia punku. Zadaje ona całkiem przyzwoite obrażenia.
Umiejętność Ślizgu jest bardzo przydatna, gdy Skye, Lian czy Bomb King używają swoich Ultimate.
->Jeżeli gramy pod jak najczęstsze ogłuszanie przeciwników kupno Zwinnych dłoni będzie idealnym rozwiązaniem.
-> Mal Damba posiada tylko 2650 HP więc dobrym kupnem jest Przystań/ Tarcze w zależności jaką drużynę ma przeciwnik.
Dla naszego supporta tylko dwie karty legendarne mają jakikolwiek sens. Mowa o "Wybraniec Ducha" oraz "Dojrzała Tykwa" z czego bardziej polecam tę pierwszą, która za każdym razem zapewnia nam +300 dodatkowego leczenia.
Do naszego decku polecam włożyć takie karty jak(Gdy gramy głównie jako healer!):
-> Upiorna obecność (4)
-> Rytuał magiczny (4)
-> Tykwa za tykwą (2)
-> Karmienie duchów (1)
-> Pokonanie progów (1)
Przy tym decku bardzo często zdarza mi się mieć ponad 150k leczenia.