Paladins - Obrońcy - cz. 1
Na pierwszy ogień idzie dzisiaj Trovald. Został on dodany 25 stycznia w 2017 roku. Cena Torvald'a wynosi 7500 złota lub 200 kryształów. Ma 3500 życia + dodatkowe 2000 tarczy. Jak każdy czempion ma 5 umiejętności.
1. Gauntlet (Rękawica (LPM)) - zadaje obrażenia bezpośrednie oraz emituje co 0,25 sekundy ogniowe podmuchy energii, które zadają 200 życia przeciwnikowi za jeden strzał.
2. Nullify (Anulacja (PPM)) - zadaje obrażenia bezpośrednie oraz skupia moc swojej rękawicy w stronę przeciwnika. Przez 2,5 sekundy go ucisza i zadaje mu 800 obrażeń.
3. Recharge (Doładowanie (F)) - w ciągu jednej sekundy przywraca 2100 pkt. życia tarczy.
4. Protection (Ochrona (Q)) - Na 2 sekundy daje tarcze sojusznikowi z 2000 pkt. tarczy.
5. (ARCY-ZDOLNOŚĆ!) Hyper Beam (Hiper-promień (E)) - Uwalnia ukrytą moc swojej Rękawicy, kierując promień, który powoduje masowe odrzucanie wszystkich wrogów na 2,35 sekundy.
Według mnie jest to jeden z lepszych obrońców wartych swojej ceny :)!
Jego umiejętności:
1. Miniguns (Działka (LPM))- Niesamowicie szybko strzelające działka, które zadają 48 obrażeń za każde uderzenie co 0,04 sekundy, gdy całkowicie się rozkręcą. Utrzymuje ogień, aby stale przyspieszyć szybkostrzelność. Najbardziej skuteczne w średnim dystansie.
2. Missile Launcher (wyrzutnia rakiet (PPM)) - Wystrzel dwa pociski, które zadają 250 obrażeń na dużym obszarze.
3. Emitter (Emiter (Q)) - Tworzy wokół siebie tarczę energetyczną na 3.5s, pochłaniając 3000 obrażeń. Pobliscy wrogowie są spowalniani o 10% przez 2 sekundy.
4. Advance (Narzut (F)) - Szybki skok w kierunku, w którym się porusza. Może strzelać podczas korzystania z tej umiejętności. Ma 2 użycia.
5. (ARCY-ZDOLNOŚĆ!) Hexa Fire (E) - Odkrywa dwa dodatkowe minigun'y, które zadają 120 obrażeń co 0,04 sekundy i dwie wyrzutnie rakiet, które zadają 250 obrażeń co 2,25 sekundy. Jego Prędkość Ruchu jest zmniejszona podczas Hexa Fire, ale zyskuje 10% redukcji obrażeń.
Osobiście uważam, że jest dobrą postacią dla początkujących. Jako właśnie gracz początkujący bardzo dobrze grało mi się tą postacią.
1.Cannon (Armata (LPM)) -Ocalona armata okrętowa, która strzela 1 kulę armatnią, co 1 sekundę, która zadaje 650 obrażeń. Skuteczna na krótki dystans.
2. Dredge Anchor (Drenująca kotwica (PPM)) - Ciska kotwicą w zaskoczonego wroga przyciągając go do siebie.
3. Shell Shield (Skorupa Obronna(Q)) - Rozstawiasz tarcze mającą 6000 PZ, która przez 4 sekundy blokuje uderzenia wroga.
4. Shell Spin (Obrót skorupy (F)) - Chowasz się pod skorupą i toczysz się do przodu przewracając przeciwników stojących na twojej drodze.
5. (ARCY-ZDOLNOŚĆ) Ancient Rage (Pradawny szał (E)) - Przywołuje moce starożytnych! Odkłada swoje działo i bierze w rękę kotwicę, które zadaje 650 obrażeń za jedno uderzenie. Dodatkowo zyskuje 5000 dodatkowych PZ.
Też bardzo fajna postaciach. Miałam okazję nim grać i bardzo dobrze się spisuje jako tank.
Dzięki za przeczytanie artykułu mam nadzieje, że się spodobało. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na pw.