Paladins - Obrońcy - cz. 2
1. Na pierwszy ogień idzie Barik, czyli postać podobna do krasnoluda z długą rudą brodą i włosami. Został on dodany do gry 17 listopada (Tak jak Ruckus z 1 cz.) 2015 roku. Kosztuje 7500 szt. złota lub 200 kryształów. Niestety Barik ma bardzo małą prędkość poruszania się. Umiejętności Czempiona:
1. Blunderbuss (LPM) - Krótkodystansowy strzelający 13 kuleczek, które zadają łącznie 500 obrażeń, co 1s. Skuteczny na krótki zasięg.
2. Barricade (PPM) - Tworzy barykadę zapewniającą osłonę. Barykada ma 5000 zdrowia i trwa 4 sekundy lub do momentu zniszczenia jej przez wroga.
3. Turret (Q) - Buduje wieżyczkę strzelającą do wrogów zadającą 150 obrażeń na sekundę i istnieje dopóki nie zacznie się nowa runda lub do momentu zniszczenia jej przez wroga. Może rozstawić maksymalnie 2 wieżyczki.
4. Rocket Boots (F) -Wystrzela rakietę z butów i przez 1s leci do przodu.
5. (ARCY) Dome Shield (E) - Rozmieszczaj tarczę ochronną o wartości 20 000 punktów zdrowia przez 6 sekund z pomocą miotacza ognia, który zadaje 400 obrażeń na sekundę.
Jest on początkową postacią, więc jest zupełnie darmowy. Ma 4500 PZ oraz również bardzo mały movment speed. Jego umiejętności;
1. Flame Lance (LPM) - Miotacz ognia o krótkim zasięgu, który zadaje 35 obrażeń za każde trafienie co 0,1 s i odnosi się do efektu obrażeń w czasie, powodując 200 obrażeń w ciągu 2 sekund. Lanca ogniowa nie może zostać ponownie załadowana ręcznie, a zamiast tego ładuje się, gdy nie jest używana.
2. Shield (PPM) - Rozwija tarczę, aby zablokować 8 000 obrażeń przez 10 sekund. Nie może atakować, gdy jego tarcza jest aktywna.
3. Fireball (Q) - Strzela kulą ognia, która zadaje 450 pkt. obrażeń.
4. Charge (F) - Pędzi do przodu z dużą prędkością. Po uderzeniu wroga zadaje 200 pkt. obrażeń.
5. (ARCY) Immortal (E) - Fernando i wszyscy sprzymierzeńcy w zasięgu 70 jednostek nie mogą zostać zranieni do poniżej 1500 HP ani być narażeni na skutki obrażeń w ciągu 4s.
1. Stone Spear (LPM) - Wystrzela 3 pociski zadające 225 obrażeń każdy w ciągu 0,3 sekundy, co 1,25 sekundy w średnim dystansie.
2. Earthen Guard (PPM) -
Wprowadza stan obronny trwający 5 sekund, w którym ona i jej urządzenia do rozmieszczania otrzyma obrażenia zmniejszone o 30%, a ty zyskasz o 60% więcej uzdrowienia.
3. Impasse (Q) - Stawia ścianę, która wyrasta z ziemi i stoi 5 sekund.
4. Warder's Field (F) - Umieść kamienny, pulsujący obelisk, który spowalnia wrogów o 60% i zadaje 150 obrażeń na sekundę.
5. (ARCY) Seismic Crash (E) - Rzuca włócznią, przechodzi przez tarcze i ogłusza wszystkich wrogów w zasięgu 40 jednostek działa na 2 sekundy i zadaje 500 obrażeń.
Dzięki za przeczytanie. Mam nadzieję, że się spodobało. Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie na pw. Z chęcią odpowiem :D!