Pip - jak grać, jakie karty i umiejętności ?
Zacznijmy więc od umiejętności jakie Pip posiada :
- Wybuchowy flakon - Pip wyrzuca przed siebie ładunek wybuchowy zadający 250 punktów obrażeń, spowalniający przeciwników o 50% na około 2,5 sekundy, a także sprawia iż kolejny nasz cios jest potężniejszy o wartość 25%.
- Mikstura lecznicza - Eksplodująca flaszka z życiodajną miksturą. Obszar objęty działaniem umiejętności odnawia sojusznikom jak i nam 1200 punktów zdrowia.
- Nieważkość - Po aktywacji tej umiejętności Pip skacze wyżej przez okres 3 sekund. Usuwane są także wszelkie nałożone na nas statusy.
- Zły urok - Umiejętność specjalna futrzaka. Rzuca on fiolką z miksturą, która gdy trafi przeciwnika to prócz zadania mu 200 punktów obrażeń dodatkowo zamienia go w bezbronnego kurczaka posiadającego zaledwie 1500 zdrowia.
- Guile III - Generuje nam dodatkowe 3 sztuki amunicji jeżeli umiejętność Wybuchowy flakon zrani przeciwnika. Powoduje to w pewnym stopniu zniwelowanie problemu małej ilości amunicji w magazynku.
- Reload IV - Każde trafienie przeciwnika skraca czas oczekiwania na odnowienie umiejętności "Mikstura lecznicza" o dwie sekundy
- Acumen I - Generuje 10% wykradania życia przeciwko rywalom potraktowanym Wybuchowym flakonem
- Side tanks I - Zmniejsza odnowienie Wybuchowego flakonu o jedną sekundę
- Medicinal excellence III - Zwiększa o około 30% pole działanie Mikstury leczniczej. Przydaje się to zdecydowanie przy pchaniu przez naszą drużynę wózka i nagle zostajemy ostrzeliwani ze wszystkich stron