Jak to działa
Przejdź do gry Paladins
Paladins
5.0 1 3023 0
13.07.2017

Pip - jak grać, jakie karty i umiejętności ?

Włochaty humanoidalny stworek z działkiem w ręce. Tak można podsumować wygląd bohatera tego artykułu - Pipa (Tak wiem że w języku polskim ta odmiana może się źle kojarzyć :P). Futrzaka można z pewnością zaliczyć do grona championów, których zadaniem jest leczenie innych członków naszej drużyny. Nie oznacza to że jest on tylko pod to zbudowane, nic bardziej mylnego, może on zarówno pełnić rolę typowego healera jak i kogoś zadającego masę obrażeń przeciwnej ekipie. Jego granatnik wypełniony niebieską substancją idealnie nadaje się na walkę w bliskim i średnim dystansie. Sześć strzałów to ilość jaka mieści się maksymalnie w jednym magazynku, nie jest więc to ilość jakoś wyjątkowo duża, czy dająca pole do popisu, lecz i tan brak czy też niedociągnięcie da radę czymś podreperować.
Zacznijmy więc od umiejętności jakie Pip posiada :
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
- Dozownik mikstur - Podstawowy atak włochacza. Co około jedną sekundę możemy wystrzelić jeden pocisk zadający obrażenia zawsze takie same nie zależnie od odległości z jakiej strzelamy. Jeden trafiony w korpus pocisk zabiera rywalowi 600 punktów życia.

- Wybuchowy flakon - Pip wyrzuca przed siebie ładunek wybuchowy zadający 250 punktów obrażeń, spowalniający przeciwników o 50% na około 2,5 sekundy, a także sprawia iż kolejny nasz cios jest potężniejszy o wartość 25%.

- Mikstura lecznicza - Eksplodująca flaszka z życiodajną miksturą. Obszar objęty działaniem umiejętności odnawia sojusznikom jak i nam 1200 punktów zdrowia.

- Nieważkość - Po aktywacji tej umiejętności Pip skacze wyżej przez okres 3 sekund. Usuwane są także wszelkie nałożone na nas statusy.

- Zły urok - Umiejętność specjalna futrzaka. Rzuca on fiolką z miksturą, która gdy trafi przeciwnika to prócz zadania mu 200 punktów obrażeń dodatkowo zamienia go w bezbronnego kurczaka posiadającego zaledwie 1500 zdrowia.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Ja wykorzystuje Pipa jeżeli nikt z drużyny nie chce wziąć się za leczenie, dlatego moja talia kart wygląda następująco :
- Guile III - Generuje nam dodatkowe 3 sztuki amunicji jeżeli umiejętność Wybuchowy flakon zrani przeciwnika. Powoduje to w pewnym stopniu zniwelowanie problemu małej ilości amunicji w magazynku.
- Reload IV - Każde trafienie przeciwnika skraca czas oczekiwania na odnowienie umiejętności "Mikstura lecznicza" o dwie sekundy
- Acumen I - Generuje 10% wykradania życia przeciwko rywalom potraktowanym Wybuchowym flakonem
- Side tanks I - Zmniejsza odnowienie Wybuchowego flakonu o jedną sekundę
- Medicinal excellence III - Zwiększa o około 30% pole działanie Mikstury leczniczej. Przydaje się to zdecydowanie przy pchaniu przez naszą drużynę wózka i nagle zostajemy ostrzeliwani ze wszystkich stron
5.0 (głosów: 1)
Art napisany przez Osa1020

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Hero Zero Recenzja - Hero Zero! #01

Recenzja Ethereum
2

Rail Nation - imperium kolejowe

Recenzja Sarkaa
3

Minecraft Minecraft Aktualizacja - 1.14

Recenzja MikibananekmikI
4

CSGO Prime (B2P) Czy Counter Strike Global Offensive upada ?

Recenzja OberLeutnant
5

World of Warships Recenzja Algerie czyli francuskiego krążownika VII poziomu

Recenzja Seweryn_16
6

Grand Theft Auto V (B2P) DLC - ,,Przemyt broni''

Recenzja tynk12345
7

Grand Theft Auto V (B2P) Jak najlepiej zacząć grać w GTA Online.

Poradnik m0nek
8

Tanki Online Recenzja gry Tanki Online CHCESZ ZAGRAĆ? KONIECZNIE PRZECZYTAJ!

Recenzja MIKInar
9

Karty w Clash Royale - Minion Horde

Poradnik TheMaślak
10

Roblox Roblox - taki Minecraft

Recenzja KingaTiger
Chat