Tyra - jak grać, jakie karty i umiejętności ?
Bohaterka ta jest zdecydowanie zbudowana pod krycie się za swoimi kompanami i zadawanie przeciwnikom masy obrażeń swoją bronią jak i umiejętnościami. Dla początkujących graczy jednak będzie ona moim zdaniem idealna. Już po paru meczach mój movement się znacząco poprawił, a używanie moich zdolności nie sprawiało mi żadnych problemów.
Do podstawowych umiejętności posiadanych przez tą przypominającą mi wikinga bohaterkę należą :
- Granatnik - Tyra strzela granatem ze swojego karabinu zadając 700 punktów obrażeń na niewielkim obszarze rażenia.
- Bomba zapalająca - Champion rzuca we wskazanym przez nas kierunku rogiem wypełnionym łatwopalną substancję. Gdy bomba dotknie ziemi to ogień pojawiający się na powierzchni zaczyna ranić przeciwników przez pół sekundy o wartość 9% maksymalnego życia rywala. Efekt ten jest odnawiany tak długo jak podpalony znajduje się w płomieniach.
- Znamię łowcy - Sprawia, że przeciwnik na którym użyjemy tej umiejętności zostaje przez nas oznaczony oraz otrzymuje od nas 15% dodatkowych obrażeń. Oznaczenie oznacza mniej więcej tyle, że będziemy w stanie widzieć sylwetkę wroga przez jakiś czas nawet przez ściany.
- Ogień krzyżowy - Szybkość strzelania i ruchu postaci zwiększa się o 40% przez okres 4,5 sekundy. Dodatkowo strzelanie w trakcie trwania zdolności nie zużywa amunicji.
- Ranger IV - Czas potrzebny do ponownego skorzystania ze Znamienia łowcy jest skrócony aż o 4 sekundy.
- Favored Quarry III - Czas działanie Znamienia łowcy jest wydłużony aż o 3 sekundy przez co będziesz miał większy wgląd na to gdzie znajduje się przeciwnik i obmyślić plan jak go wyeliminować.
- Hunting Season III - Po wyeliminowaniu wroga oznaczonego przez Znamię łowcy odnawia nam 600 punktów zdrowia
- Primal Might I - Po zabiciu przeciwnika czasy oczekiwania wszystkich naszych umiejętności zostają zmniejszone o 10 %
- Quick Release I - Obniża czas przeładowania naszego karabinu po użyciu granatnika