Wiktor - jak grać, jakie karty i umiejętności ?
Wiktor jest najbardziej podstawowa postać w całej grze polecana początkującym graczom. Opanowanie tej postaci nie powinno nikomu zająć dużo czasu, a prostota tego herosa to jedna z jego wielkich zalet. Możemy go zaszufladkować do kategorii postaci mających zadawać duże obrażenia. Wskazuje na to między innymi jego poziom maksymalnego zdrowia jak i wartość ataku.
Bronią którą Wiktor dzierży jest karabin posiadający w swoim magazynku aż 31 pocisków, co jest wynikiem wręcz fantastycznym patrząc na to, ze każdy pocisk wystrzelony w przeciwnika zadaje 130 punktów obrażeń.
- Karabin szturmowy - podstawowy atak naszego żołnierza. Pociski można wystrzeliwać klikając lub przytrzymując klawisz myszy. Każdy trafiony w cel pocisk zadaje mu 150 punktów obrażeń.
- Celownik - Opcja znana chyba najbardziej z serii gier "Call of Duty". Przytrzymując prawy przycisk myszy możemy poprawić naszą celność strzelania i precyzyjnie wymierzyć wroga patrząc przez zamontowany w karabin celownik.
- Granat odłamkowy - Zadający obrażenia obszarowe granat zabiera znajdującym się w polu rażenia przeciwnikom 750 punktów obrażeń. Dodatkowo zranieni przez ładunek wrogowie są o 15% bardziej podatni na nasze ciosy przez 4 sekundy
- Krzątanina - Inaczej mówiąc sprint. Wiktor biega o 65% szybciej niż normalnie co powoduje że jego mobilność drastycznie się zwiększa.
- Zapora - Umiejętność specjalna Wiktora. Nasz heros wyciąga z kieszeni latarkę i wysyła we wskazanych przez nas wrogów salwe rakiet zadających 1400 punktów obrażeń.
- Compensator III - zimniejsza odrzut broni (konkretniej poruszanie się celownika pod wpływem ciągłego ostrzału) o 75%
- Speed Load II - Za każdą eliminację wroga bądź asystę dostajemy dodatkowe 12 naboi. Nie zawsze podczas walki mamy czas na przeładowanie broni, dlatego w krytycznych sytuacjach ta opcja może być bardzo przydatna.
- Grenadier IV - Karta ta zmniejsza czas oczekiwanie na odnowienie się możliwości rzucenia granatu.
- Reflexes I - pozwala Wiktorowi w szybszym tempie spojrzeć przez jego celownik co przydaje się często gdy zaskoczy nas wróg i potrzebujemy szybko wymierzyć parę celnych strzałów.
- Firing Stance II - podczas celowania postać porusza się o 15% szybciej niż normalnie