Wszystko o mapie Wyspa Żaby
Środek jest dość otwarty. Można zaatakować go z 3 stron. Od południa znajduje się tutaj kilka kolumn i dwa drzewa, za którymi można się schować. Jest to główne miejsce walk skrzydłowych, kiedy jeszcze żadna drużyna nie przejęła punktu. Ze wchodu atakuje jedna drużyna. Zazwyczaj właśnie tędy kieruje się swoje główne siły. Baza drużyny nr 2 znajduje się na północnym-wschodzie, lecz atak przebiega od północy.
Można także zauważyć, że mapa jest dość symetryczna, no może oprócz środka. Sprawia to, że obie drużyny mają w tym samym miejscu strategiczne punkty obrony.
Na południu (zdj u góry) walki toczą głównie flankerzy. Jest to praktycznie ich jedyna szansa, aby zrobić coś pożytecznego, ponieważ gdyby zaatakowali od północy szybko zostaliby zabici. Jest tam bardzo mało miejsca, a atak musiałby zostać przeprowadzony bardzo blisko środka.
Dla drużyny, która ma bazę ze wschodu najlepiej będzie się bronić od razu kiedy wróg przejął punkt. Trzeba tylko się trzymać dość blisko siebie i wyeliminować skrzydłowego z drużyny przeciwnej. Następnie można cofnąć się pod wielką doniczkę gdzie rośnie palma. Jest to również świetne miejsce do obrony. Założenia dla drużyny z zachodu są identyczne.
Najlepsze postacie na tę mapę to:
-> Tank -> Torvald, Ash (możliwość wyrzucenia poza mapę)
-> Support -> Mal'Damba, Seris (leczenie bez zbytniego narażenia własnego zdrowia) + Grover (walka na daleki dystans)
-> Damage -> Drogoz, Willo (umiejętność latania, podgląd na całą mapę)
-> Flanker -> Zhin, Lex (szybkie przemieszczanie się pomiędzy obiektami, łatwa ucieczka)