Assassin - poradnik.
- niewidzialność
- buffy (zwłaszcza ten, który zapewnia lifesteal)
- możliwość szybkiego przemieszczania się
- ograniczenie ruchu
- wzięcie aggro z bossa, bez brania aggro potworów go ochraniających
Assassin ma trzy możliwości rozdawania punktów.
1. Build zapewniający dużą ilość obrażeń oraz szansę na krytyczne traifenia. (Pure Dexterity build)
Z każdym poziomem dajemy 1 punkt w STR oraz 4 punkty w DEX.
2. Build, który zapewnia w miarę duże obrażenia i szansę na trafienie krytyczne, ale również odrobinę wytrzymałości. (Vitality build)
Z każdym poziomem dajemy 1 STR 3 DEX oraz 1 VIT.
3. Ostatni build, to troszeczkę słabsza wersja Vitality Build. Polega ona na rozdawaniu statystyk:
- poziom parzysty 1 STR 1 VIT 3 DEX
- poziom nieparzysty 1 STR 4 DEX.
W ten sposób osiągamy pośredni build, który daje zarówno wytrzymałość jak i wysokie obrażenia.
Pierwsza z nich to:
Zło - zapewnia zwiększoną prędkość ataku, idąc pod zło, naszą główną bronią są wydłużone ogłuszenia oraz zwiększone krytyki z Wolf Emblem.
Dobro - buff, który pozwala na uniknięcie większości umiejętności ograniczający poruszanie się. Dodatkowo reszta buffów jest znacząco silniejsza, przykładowo Wolf Emblem, którego czas trwania jest wielokrotnie dłuższy. Dodatkowo obrażenia z innych umiejętności są znacznie zwiększone.
Często pada pytanie, która ścieżka jest lepsza. Wybór tak jak w większości przypadków, zależy tylko od nas.
Chcąc iść pod zło, należy się skupić na możliwie jak najszybszym wyprowadzeniu ataków. W związku z tym trzeba się zaopatrzyć w przedmiotu, które dają zmniejszony interval pomiędzy atakami. Idąc pod zło jesteśmy bardzo silni w solowaniu bossów. Grając pod dobro, musimy zaopatrzyć się w książki, które ulepszają nasze umiejętności oraz w bardzo dobry ekwipunek, który bywa drogi. Assassin ten jest bardzo silny w PvP.
- niewidzialność, która pozwala na omijanie większości potworów i skupianie się jedynie na bossach, które gwarantują dobry drop. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko zdobyć potrzebne nam przedmioty oraz zarabiać pieniądze.
- shadow jump - umiejętność, która pozwala na skok w wybrany cel. Skill, który pomaga zaoszczędzić sporo czasu, ponieważ możemy zaznaczyć cel znajdujący się za ścianą oraz skoczyć na niego. Dodatkowo jest to też dobra umiejętność w walkach nacji, gdzie możemy skoczyć na sojusznika w celu szybszego doniesienia flagi.
- ogłuszenia na wielu umiejętnościach czyni assassina bardzo dobrą klasą w PvP.
- jeden z najbardziej pożądanych buffów przez klasy melee, który odnawia zdrowie poprzez procent zadanych obrażeń.
- umiejętność zwiększająca obrażenia całego party
- duża szansa na obrażenia krytyczne.
Wady Assassina:
- mało wytrzymały
- postać opierająca się głównie na ataku podstawowym co może czynić ją nudną do gry
- mało AoE skilli
- bardzo duża popularność przez co jest rzadziej brany do party.
Bardzo polecam Assassina, szczególnie dla osób, które zaczynają grę sami. W ten sposób są w stanie bardzo dużo osiągnąć bez ciągłej pomocy innych osób.