Poradnik do Archera.
Archer to postać bijąca z dystansu za pomocą kuszy lub łuku. Cechuje się on bardzo wysokimi obrażeniami i bardzo dużym zasięgiem.
Wybierając tą klasę mamy do wyboru dwa główne buildy oraz jego pośrednie formy.
Pierwszy build to tak zwany Pure Dex Build:
4 DEX, 1 STR - co poziom.
Drugi build to tak zwany Vitality Build:
3 DEX, 1 STR, 1 VIT - co poziom.
Każdy z nich ma swoje zalety i wady, lecz naszym priorytetem jest utrzymanie dystansu i zadanie jak największych możliwych obrażeń. Z mojego punktu widzenia, dodawanie w vitality jest opłacalne tylko dla nowych graczy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę. Warto jest zaryzykować i skorzystać z pierwszego buildu, ponieważ w razie problemów, możemy włożyć do zbroi kamienie dające zdrowie.
Wybierając tą klasę mamy do wyboru dwa główne buildy oraz jego pośrednie formy.
Pierwszy build to tak zwany Pure Dex Build:
4 DEX, 1 STR - co poziom.
Drugi build to tak zwany Vitality Build:
3 DEX, 1 STR, 1 VIT - co poziom.
Każdy z nich ma swoje zalety i wady, lecz naszym priorytetem jest utrzymanie dystansu i zadanie jak największych możliwych obrażeń. Z mojego punktu widzenia, dodawanie w vitality jest opłacalne tylko dla nowych graczy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę. Warto jest zaryzykować i skorzystać z pierwszego buildu, ponieważ w razie problemów, możemy włożyć do zbroi kamienie dające zdrowie.
Archer bardzo dobrze spisuje się na wszelkich wojnach gildii oraz nacji. Jest doskonałą maszyną do zabijania, która może wyeliminować zarówno nadciągające jednostki w pierwszej linii, jak również wrogów, którzy stoją z tyłu i ich wspierają. Ze względu na swój niesamowity zasięg, łucznik może zająć idealną pozycję, która zapewnia mu dużo wariantów ucieczki oraz przemieszczenia się. Archer wyposażony jest także w buffy wzmacniające atak, prędkość ruchu i uniki. W zestawie umiejętności łucznika nie brakuje również AoE, czyli ataków obszarów, które są bardzo cenione w instancjach takich jak Phoenix Valley. Częste obrażenia krytyczne służą głównie do eliminowania wrogów o niskiej obronie, którymi są zazwyczaj magowie. Archer spisuje się również wyjątkowo dobrze w PvE, ponieważ ma skille odpychające i ogłuszające, które skutecznie trzymają potwory na dystans.
Dosyć popularną techniką stosowaną do łucznikach jest noszenie rękawic, które pozwalają na walkę z bliska. Obierając ścieżkę zła, uwolnienie furii zwiększa naszą prędkość ataku, które wraz z dobrymi rękawicami osiągają prawie jej maksymalną wartość.
Dosyć popularną techniką stosowaną do łucznikach jest noszenie rękawic, które pozwalają na walkę z bliska. Obierając ścieżkę zła, uwolnienie furii zwiększa naszą prędkość ataku, które wraz z dobrymi rękawicami osiągają prawie jej maksymalną wartość.
Jeżeli chcemy się zdecydować na granie Archerem musimy zapoznać się z jego zaletami i wadami oraz zastanowić się nad naszym stylem gry.
Zalety Archera:
- bardzo często trafienia krytyczne
- bardzo wysoka celność
- ogromny zasięg
- częste uniki
- skrzydła odblokowane od pierwszego poziomu
- bardzo silny w PvP i w wojnach gildii
- umiejętności zadają zarówno obrażenia fizyczne jak i magiczne, które możemy dostosować zależnie od wroga.
Wady Archera:
- stanowi mniejszy priorytet podczas tworzenia party na instancje
- bardzo łatwo kradnie aggro
- zmniejszone obrażenia podczas atakowania z bliska
- mało wytrzymały
Grając łucznikiem musimy zachować odpowiedni dystans oraz wymaga dużej gry strategicznej. Archer nie jest klasą, która jest w samym centurm walki, dlatego polecam ją dla graczy, którzy potrafią umiejętnie wykorzystać takie elementy jak teren, słabe strony przeciwnika oraz mają umiejętność przewidywania oraz samokontroli, aby nie dać się sprowkować i w przypływie emocji nie wskoczyć w sam środek walki.
Zalety Archera:
- bardzo często trafienia krytyczne
- bardzo wysoka celność
- ogromny zasięg
- częste uniki
- skrzydła odblokowane od pierwszego poziomu
- bardzo silny w PvP i w wojnach gildii
- umiejętności zadają zarówno obrażenia fizyczne jak i magiczne, które możemy dostosować zależnie od wroga.
Wady Archera:
- stanowi mniejszy priorytet podczas tworzenia party na instancje
- bardzo łatwo kradnie aggro
- zmniejszone obrażenia podczas atakowania z bliska
- mało wytrzymały
Grając łucznikiem musimy zachować odpowiedni dystans oraz wymaga dużej gry strategicznej. Archer nie jest klasą, która jest w samym centurm walki, dlatego polecam ją dla graczy, którzy potrafią umiejętnie wykorzystać takie elementy jak teren, słabe strony przeciwnika oraz mają umiejętność przewidywania oraz samokontroli, aby nie dać się sprowkować i w przypływie emocji nie wskoczyć w sam środek walki.