Poradnik do Archera.
Wybierając tą klasę mamy do wyboru dwa główne buildy oraz jego pośrednie formy.
Pierwszy build to tak zwany Pure Dex Build:
4 DEX, 1 STR - co poziom.
Drugi build to tak zwany Vitality Build:
3 DEX, 1 STR, 1 VIT - co poziom.
Każdy z nich ma swoje zalety i wady, lecz naszym priorytetem jest utrzymanie dystansu i zadanie jak największych możliwych obrażeń. Z mojego punktu widzenia, dodawanie w vitality jest opłacalne tylko dla nowych graczy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę. Warto jest zaryzykować i skorzystać z pierwszego buildu, ponieważ w razie problemów, możemy włożyć do zbroi kamienie dające zdrowie.
Dosyć popularną techniką stosowaną do łucznikach jest noszenie rękawic, które pozwalają na walkę z bliska. Obierając ścieżkę zła, uwolnienie furii zwiększa naszą prędkość ataku, które wraz z dobrymi rękawicami osiągają prawie jej maksymalną wartość.
Zalety Archera:
- bardzo często trafienia krytyczne
- bardzo wysoka celność
- ogromny zasięg
- częste uniki
- skrzydła odblokowane od pierwszego poziomu
- bardzo silny w PvP i w wojnach gildii
- umiejętności zadają zarówno obrażenia fizyczne jak i magiczne, które możemy dostosować zależnie od wroga.
Wady Archera:
- stanowi mniejszy priorytet podczas tworzenia party na instancje
- bardzo łatwo kradnie aggro
- zmniejszone obrażenia podczas atakowania z bliska
- mało wytrzymały
Grając łucznikiem musimy zachować odpowiedni dystans oraz wymaga dużej gry strategicznej. Archer nie jest klasą, która jest w samym centurm walki, dlatego polecam ją dla graczy, którzy potrafią umiejętnie wykorzystać takie elementy jak teren, słabe strony przeciwnika oraz mają umiejętność przewidywania oraz samokontroli, aby nie dać się sprowkować i w przypływie emocji nie wskoczyć w sam środek walki.