26.06.2017
Mało czasu - szybki rozwój.
Jak wieloletni gracz Plemion oraz Tribal Wars 2 mam dosyć spore doświadczenie, wielu moich znajomych rozpoczynając rozgrywkę prosi mnie o rady, typu jak szybko wbić topkę? Męczy mnie ciągłe pisanie tego samego, długo myślałem nad napisaniem takiego poradnika - bananapedia w końcu daje taką możliwość, z drobnym zarobkiem. Na samym wstępie dodam, że sposób ten działa tylko na światach z możliwym farmieniem a topka jest możliwa do wbicia już w miesiąc po starcie serwera.
Zaczynając od początku, warto zaopatrzyć się w 3-4 wioski barbarzyńskie blisko siebie, jednak dwie w zupełności wystarczą.
Przez pierwsze 3 dni gry skupiamy się na budowaniu EKO, w głównej mierze drewna. Polecam tryb 3,2,2 (drewno, żelazo, glina).
W dniu czwartym zaczynamy inwestować w tak zwane piki. Potrzebujemy do tego wzmocnionego zasobu drewna, dlatego też przewaga drewna nad gliną powinna wynosić 3-4 poziomy, zaś gliny nad żelazem 1-2
Z kolejnymi dniami, aż do zakończenia pierwszego tygodnia rozbudowujemy EKO(teraz skupiamy się głównie na żelazie) oraz szkolimy pikinierów. W między czasie wyszkolonymi wojskami farmimy wioski barbarzyńskie położone na naszym kwadracie.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Od rozpoczęcia drugiego tygodnia staramy się nonstop farmić wioski barbarzyńców. Pamiętamy by ciągle dbać o lekkie rozbudowanie EKO oraz szkolenie PIKINIERÓW. W okolicach 9-10 dnia warto zaopatrzyć się w kuźnię i stajnię oraz oddać do badania jednostkę mieczników. Od momentu zbadania mieczników, poziom naszej kopalni żelaza powinien być większy o 3-4 od pozostałych budowli. W kolejnych dniach badamy lekką kawalerię oraz zwiadowców. Od tego momentu do naszych szkoleń dodajemy lekką kawalerię nie zapominając o ciągłym farmieniu. Dzięki wysokiemu poziomowi EKO możemy pozwolić sobie na szybką rozbudowę naszej armii. W okolicach 16-17 dnia nasza armia powinna wyglądać tak 200pik/50miecz/20-30 lekkiej kawalerii.
Co do EKO, w okolicach 15 dnia powinno ono wyglądać tak: 12/11/15 (drewno/glina/żelazo)
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Od około 18 dnia nasza gra zatacza koło. Skupiamy się na ciągłym farmieniu pobliskich wiosek i szkoleniu jednostek. Warto pamiętać o szkoleniu mieczników, którzy nie służą do farmienia lecz do obrony wioski. W momencie kiedy uznacie, że wasze wojsko jest dobrze rozbudowane, warto obejrzeć się za dobrze rokującym plemieniem. Plemię jest bardzo użyteczną rzeczą, ponieważ nie każdy atak będziecie w stanie odeprzeć samodzielnie. Co do plemienia, widziałem wielu ludzi którzy dołączali do plemion oddalonych od nich o kilkanaście kratek - nie róbcie tego, bo nim ta pomoc dojdzie, Twoja wioska dawno pójdzie z dymem. Co do rozbudowy wioski - warto nadal iść w EKO przeważające w żelazo, ponieważ chcemy skupić się na farmieniu. W późniejszym etapie gry, warto zaopatrzyć się w rozbudowę naszej osady o kilka wiosek. Oczywiście nie muszę dodawać, żeby wolne materiały odkładać w zagrodę/spichlerz i mur.